رکورد تاریخی فروشنده فرهادی در فروش میلیاردی

اکران «فروشنده» اصغر فرهادی در حالی در سینماهای کشور ادامه دارد که فروش آن به مرز 12 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش رکنا؛ بعد از گذشت 42 از اکران «فروشنده» در سینماهای تهران و شهرستان‌ها،فروش این فیلم که به تازگی از «بارکد» مصطفی کیایی عبور کرده بود، توانسته فروش «ابد و یک روز» را هم پشت سر بگذارد و به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

با آغاز اکران این فیلم از دهم شهریورماه، تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفت. «فروشنده» که در هفته‌های اول اکران خود با فروش بی سابقه‌ای مواجه شد، با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورا، دچار افت مخاطب شد اما با پشت سر گذاشتن روزهای سوگواری حسینی و باز شدن سالن‌های سینما، مورد استقبال نسبی تماشاگران قرار گرفت و توانست فروش خود را به رقم 11 میلیارد و 920 میلیون تومان برساند.

فروش فیلم «ابد و یک روز» که همچنان اکران آن در برخی سالن‌ها کشور مثل پردیس کوروش و سینما آزادی آبادان به شکل محدود ادامه دارد، به گزارش دفتر پخش«فیلمیران» به 11 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است.

با این اوصاف فیلم «فروشنده» که به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است،برای رسیدن به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما ایران، تنها سه فیلم «50 کیلو آلبالو»، «من سالوادور نیستم» و «محمد رسول الله» را پیش روی خود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

شوهرم نیمه شب از خانه دخترخاله شوهر دارم بیرون آمد / کتکاری زنانه به کلانتری رسید

فیلم لحظه شلیک 17 گلوله به پسر جوان در فرودگاه + تصاویر

مغازه دار خونسرد سیگار به لب به سارق مسلح شلیک کرد + فیلم

معمای قتل زن مدلینگ در اردبیل / این زن داخل خودرو با گلوله کشته شد + عکس

راز رها شدن جسد یک زن با موهای خرمایی با کفش های پاشنه دار

 

دختر بامزه ستاره زن سینمای ایران در کنار مادرش در ساحل +عکس

سلفی آیینه ای بازیگر معروف زن ایرانی در باشگاه بدنسازی! +عکس

6 قربانی اسیدپاشی میهمان ستاره های سینمای ایران / بغض میترا حجار در اکران خصوصی " این زن حقش را می خواهد" شکست + فیلم و تصاویر

کدخبر: 227411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟