ستاره‌های هالیوود در نسخه جدید فیلم ترسناک داریو آرجنتو

«سوسیپریا» روایتگر ماجرای یک رقصنده باله است که برای ثبت‌نام در یک آکادمی رقص معتبر راهی اروپا می‌شود و چیزی نمی‌گذرد که درگیر ماجراهایی ماورایی و شیطانی می‌شود.

به گزارش «ورایتی»، شرکت «آمازون استودیوز» حق پخش بین‌المللی این فیلم را خریداری کرده است و در مقام سرمایه‌گذار تهیه و تولید آن را نیز برعهده دارد. گودانینو فیلمساز ایتالیایی از مدت‌ها قبل در آرزوی بازسازی فیلم کلاسیک آرجنتو بوده و برای رسیدن به این هدف، مدت‌ها جنگیده است.

فیلمنامه نسخه کلاسیک «سوسپریا» که مشترکا توسط آرجنتو و داریا نیکولودی نوشته شده است، این‌بار توسط دیوید کایگانیچ فیلمنامه‌نویس «شیرجه» (2015) بازنویسی می‌شود. «سوسپیریا» (Suspiria) واژه‌ای لاتین و مترادف با «آه‌ها/ افسوس‌ها» در زبان انگلیسی است. تولید پروژه از اکتبر امسال در ایتالیا و مجارستان آغاز می‌شود.

مورتس بازیگر 19 ساله امریکایی پیش از این نیز تجربه حضور در فیلم‌های ترسناک و ماورایی شامل «کری»، «اجازه بده وارد شوم» و «سایه‌های تاریک» را داشته است.

بسیاری از طرفداران سینمای آرجنتو، فیلم ترسناک کلاسیک «سوسپریا» را بهترین ساخته او می‌دانند؛ فیلمی هنری و نیمه‌سوررئال که شروع آغازگر سه‌گانه «سه مادر» آرجنتو به شمار می‌رود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

 

ساعت ۶۰ میلیون تومانی که مهران مدیری در دست دارد! +عکس

عشوه های مونا برای به دام انداختن رییس متاهل / این دختر یک راز را نمی دانست ...

دوست شوهرم از صحنه های زننده و زشت من در میهمانی مختلط فیلم گرفت و به شوهرم داد

آخرین سلفی قبل از ملاقات با مرگ +عکس

سقوط مرد میلیاردر از آسمان خراش لوکس+عکس

جشن تولدی که بوی مرگ گرفت / دانش آموز 17 ساله قربانی شد +عکس

 

عکس جدید سوپراستار زن سینما در کنار همسر و فرزندش! +عکس

الناز شاکردوست عکس کفش های پاشنه بلندش را با متنی متفاوت منتشر کرد! +عکس

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش عکس بدون آرایش پیوست! +عکس

 

کدخبر: 226339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟