ناگفته ها از زندگی پولدارترین و مشهورترین بازیگر زن +تصاویر

 او که از یک کودک بازیگر به مشهورترین هنرپیشه هالیوود تغییر مسیر داد با شرکت در فعالیت های بشردوستانه، تبدیل به یکی از معروف ترین زنان این عصر شد. وی شایعات فراوانی مبنی بر چگونگی شکل گیری رابطه عاطفی اش با همسر فعلی خود، برد پیت، را نیز پشت سر گذاشت.

در ادامه بخشی از اتفاقات مهم زندگی او را با هم مرور می کنیم:
آنجلینا جولی در سال 1354 و در لس آنجلس متولد شد. والدین او یعنی «ژون وُیقت» و «مارچلین برتراند» هر دو هنرپیشه بودند. او سال های نخستین زندگی را با مادرش سپری کرد. مادر جولی به عنوان زن سرپرست خانواده، برای مراقبت از او و برادرش، کارش را کنار گذاشته بود.

  آنجلینا حولی



او نخستین نقش خود را در سال ۱۳۶۱ و زمانی که تنها یک کودک بود در کنار پدر و در فیلم «در انتظار خروج» (Lookin’ to Get Out) بر عهده گرفت.  

آنجلینا حولی



اما فعالیت اصلی هنری او در واقع یک دهه بعد یعنی در سال ۱۳۷۲ با «سایبورگ Cyborg 2) «۲) که فیلم کم هزینه ای هم بود، آغاز شد.  

آنجلینا حولی


او در سال ۱۳۷۴ در جریان بازی در فیلم «هکرها» (Hackers) با جانی لی میلر، آشنا و یک سال بعد نیز با وی ازدواج کرد. این زوج سه سال بعد، یعنی در سال ۱۳۷۷ رسما از هم جدا شدند.  

آنجلینا حولی

 



جولی پس از بازی در فیلم هکرها، در سال ۱۳۷۷، برای نقش آفرینی در فیلم Gia که در آن نقش یک سوپر مدل معتاد را بازی کرد، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم برای کمپانی HBO ساخته شده بود.  

آنجلینا حولی



در سال ۱۳۷۸ برای بازی در فیلم Girl, Interrupted نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.  

آنجلینا حولی



در همان سال، در کنار بیلی باب ثُرنتُن در فیلم Pushing Tin ایفای نقش کرد. پس از گذشت دو ماه از این جریان جولی در سال ۱۳۷۹ و در لاس وگاس با ثُرنتُن ازدواج نمود.  

آنجلینا حولی



در سال ۱۳۸۰ نقش اصلی را در فیلم Lara Croft: Tomb Raider بازی کرد و به عنوان یکی از گران ترین هنرپیشه های هالیوود مطرح شد.  

آنجلینا حولی



جولی در مورد نخستین حضورش در فعالیت های بشردوستانه می گوید زمانی که در کامبوج در فیلم Tomb Raider بازی می کرد، با دیدن کمپ پناهجویان، به فکر افتاد در چنین فعالیت هایی نیز شرکت کند. زمان زیادی نگذشت که او به عنوان سفیر سازمان ملل به فعالیت های بشردوستانه خود در سراسر جهان روی آورد.  

آنجلینا حولی



جولی و  ثُرنتُن در سال ۱۳۸۱ اعلام کردند که سرپرستی یک کودک اهل کامبوج را پذیرفته اند. اما یک سال بعد، از هم جدا شدند. جولی خود شخصا حضانت این کودک به نام «مَدُوکس» را پس از جدایی بر عهده گرفت.  



جولی در سال ۲۰۰۵ میلادی با بازی در فیلم «آقا و خانم اسمیت» به دنیای اکشن بازگشت و در همان جا نیز با همسرش «برد پیت» آشنا شد.  

آنجلینا حولی



درز روابط پنهان این دو نفر در آن روزها سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیار مشهور شد، آن هم در حالی که «جنیفر آنیستون» هنر پیشه سرشناس، همچنان همسر برد پیت به شمار می رفت.  

آنجلینا حولی

 



جولی در سال ۲۰۰۶ برای نخستین بار از برد پیت باردار شد.  

آنجلینا حولی



این زوج اکنون ۶ فرزند دارند که ۳ تای آن ها بچه های واقعی و سه تای دیگر فرزند خوانده هستند.  

آنجلینا حولی



در سال ۲۰۱۱، خانم جولی نخستین فیلم خود به نام «در سرزمین خون و عسل» را کارگردانی کرد. این اثر بر اساس داستانی عاشقانه در زمان جنگ بوسنی ساخته شد.  

آنجلینا حولی



بعد از ۱۰ سال فعالیت به عنوان سفیر حسن نیت، جولی در سال ۲۰۱۲ به عنوان نماینده ویژه کمیساریای عالی وقت انتخاب شد. وی توانسته جوایز انسان دوستانه زیادی را از آن خود کند.  

آنجلینا حولی



آنجلینا جولی با درآمد سالانه ۲۷ تا ۳۰ میلیون دلاری، بارها عنوان پردآمد ترین بازیگر زن جهان را از نشریه «فوربز» دریافت کرده است.  

آنجلینا حولی


 زوج مشهور هالیوود بعد از گذشت ۷ سال از رابطه شان، رسما نامزدی خود را در سال ۲۰۱۲ اعلام کردند.  

آنجلینا حولی

 


 آنجلینا جولی برای رهایی از خطر سرطان دست به عمل جراحی زد.  

آنجلینا حولی



آینده آنجلینا جولی روشن بود. وی توانست در سه فیلم مطرح سال گذشته به ایفای نقش بپردازد و دومین فیلم خود به نام «ناشکسته» را کارگردانی کند. 

آنجلینا حولی

کدخبر: 225670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟