«گشت ویژه» به استادیوم آزادی رسید

به گزارش رکنا، تصویربرداری سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی که چند ماهی است آغاز شده است، این روزها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، کارخانه‌ای در بزرگراه آزادگان و استادیوم آزادی پیگیری می‌شود. روز گذشته یکی از سکانس های اکشن و اصلی این مجموعه با حضور حمید گودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی و… در بزرگراه آزادگان با قاب های هلی شات تصویربرداری شد.

 

همچنین هفته آینده به مناسبت هفته نیروی انتظامی پخش هر شبی این سریال از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد. به مناسبت تقارن با دهه اول محرم، چندین سکانس از این ایام و هیئت‌های عزاداری در این سریال دیده می‌شود.

 

در اغلب سکانس‌های این سریال در کنار سه پلیس ویژه (حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی) بازیگران دیگری نیز حضور دارند.

 

ضبط سریال «گشت ویژه» تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد و تدوین و صداگذاری نیز به صورت همزمان با تولید انجام شده است و ساخت موسیقی بر عهده بابک میرزا خانی خواهد بود. همچنین محمدرضا معتمدی خواننده تیتراژ این سریال است.

 

در این سریال بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت، پدرام شریفی،امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و … بازی می‌کنند.

 

موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

 

«گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، از شبکه یک به نمایش در خواهد آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرباز در خانه اش خود را حلق آویز کرد + عکس

کار زشت و وقیحانه داماد و ساقدوش عروس در شب جشن عروسی/ سوسن دوست صمیمی من بود اما...

دختر وقتی از پنجره اتاق خواب را نگاه کرد پدر و مادرش را در وضعیت هولناکی دید / جزئیات یک واقعه تلخ

فیلم جستجو برای یافتن سرنخی از ناپدید شدن کودک 21 ماهه + عکس

اعتراض به بازیگر مشهور زن ایرانی بخاطر مجرد ماندن در 43 سالگی و واکنش وی

همسر بازیگر معروف ایرانی عکس جدیدش را با لب های خونی انتشار داد! +عکس

فیلم سیکاریو؛ یک زن خشن در جنگل خشونت مردانه +فیلم

 

کدخبر: 225611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟