اگر فیلم‌های ارزشی جذابیت نداشته باشند، پیام‌شان شنیده نمی‌شود

مسجد جامعی معتقد است زمانی پیام فیلم‌های ارزشی شنیده خواهد شد که این فیلم‌ها بتواند از لحاظ هنری هم برای مخاطبان جذابیت داشته باشند.

وزیر پیشن فرهنگ و ارشاد اسلامی که شب گذشته در اکران خصوصی فیلم «اروند» حاضر بود، به آی سینما گفت:« فیلم جدید آقای آذربایجانی، کار خوبی از آب درآمده بود و دقت‌های ویژه‌ای هم در ساخت آن شده بود. «اروند» نخستین فیلمی است که این روایت از جنگ (175 شهید غواص) را به تصویر کشیده و از این جهت می‌توان آن را فیلم مهمی عنوان کرد. تلاش زیادی برای ساخت این فیلم شده بود و نویسنده، کارگردان و بازیگران آن هم کار خود را به خوبی انجام داده بودند و در مجموع اثر خوبی بود.»

اما در سال‌های گذشته فیلم‌های زیادی با موضوع جنگ بسیاری ساخته شده که چندان با استقبال تماشاگران مواجه نشده‌اند. مسجد جامعی در رابطه با این موضوع و این‌که برخی از سینماداران خیلی از فیلم‌های ارزشی حمایت نمی‌کنند، می‌گوید: «فیلمی نظیر «بادیگارد» که سرمایه گذاری بسیار زیادی بر روی آن شده بود مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و «ایستاده در غبار» هم به دلیل این‌که فیلم خوبی بود مخاطبان از آن استقبال کردند. اما به نظر من این‌گونه نیست که مردم از فیلم‌های ارزشی حمایت نمی‌کنند. البته اگر فیلم‌های دفاع مقدسی ارزش‌های هنری و روایت‌های جذابی داشته باشد، مردم از آنها استقبال می‌کنند. البته «اروند» فیلم عاطفی و احساسی بود و داستان 175 شهید غواص وضعیت ویژه‌ای دارد و اگر این فیلم درست عرضه شود استقبال خوبی از آن خواهد شد.»

عضو شورای شهر تهران در پایان و در مورد ویژگی‌های آثار ارزشی ساخته شده در سینمای ایران می‌گوید:« فیلم ارزشی و غیر ارزشی به لحاظ هنری باید جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشند. اگر فیلم‌های ارزشی جذابیت هنری داشته باشند، آنگاه پیام این‌گونه فیلم‌ها شنیده می‌شود و اگر این اتفاق‌ها نیافتد، پیام فیلم‌ها شنیده نخواهد شد.»

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرباز در خانه اش خود را حلق آویز کرد + عکس

کار زشت و وقیحانه داماد و ساقدوش عروس در شب جشن عروسی/ سوسن دوست صمیمی من بود اما...

دختر وقتی از پنجره اتاق خواب را نگاه کرد پدر و مادرش را در وضعیت هولناکی دید / جزئیات یک واقعه تلخ

فیلم جستجو برای یافتن سرنخی از ناپدید شدن کودک 21 ماهه + عکس

اعتراض به بازیگر مشهور زن ایرانی بخاطر مجرد ماندن در 43 سالگی و واکنش وی

همسر بازیگر معروف ایرانی عکس جدیدش را با لب های خونی انتشار داد! +عکس

فیلم سیکاریو؛ یک زن خشن در جنگل خشونت مردانه +فیلم

 

کدخبر: 225605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟