سخنرانی  دکتر سید "علیرضا ادیانی" در  مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان

حجت الاسلام و المسلمین "علیرضا ادیانی"فرمودند: "خداوند را شاکرم که امروز در جمع کارکنان خدوم  نیروی انتظامی استان کردستان هستم که خدمت صادقانه و روحیه جهادی کارکنان در جهت پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران من را وادار به تمجید و قدردانی از شما می‌کند و این نشأت گرفته از تلاش‌های جهادی شماست."

به گزارش رکنا، امروز گفتمان غالب نیروی انتظامی عموما در بیانات فرماندهان و روسای ع.س حفا و فرماندهی ساخت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

یکی از مؤلفه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی بدهکار بودن به مردم است و باید به خاطر داشته باشیم که مردم انقلاب کردند و در صحنه‌های مختلف انقلاب  جلوی دشمن سینه سپر کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند. ایشان فرمودند که بارها تاکید کرده‌ام که در نظام آموزشی ،آموزش رزمی و صف جمع مهم و لازم است اما برخورد حکیمانه و ارتباط با مردم بسیار مهم است چرا که تعامل درست و منطقی باعث ایجاد ارتباط مناسب با پلیس می‌گردد.

در ادامه ایشان اشاره‌ای به رسالت عقیدتی سیاسی کردند و گفتند که کار عقیدتی سیاسی معنویت افزایی و ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی کارکنان خدوم ناجا و خانواده‌هاست. وی در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین "کریم شجاعیان" تشکر کرده و طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین"قدرت الله عبادی" را به عنوان ریاست محترم عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان انتخاب نمودند.

در پایان مراسم نیز از سه خانواده شهید والا مقام سید بهنام حسینی، رضا سلطانیان، وریا کلهری با حضور ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کدخبر: 737915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟