بازید رئیس کل دادگستری از پروژه هوشمند سازی پلیس قم

فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه این بازدید طی سخنانی با بیان اینکه طرح های هوشمند سازی تجهیزات پلیسی سبب رعایت حقوق شهروندی شده و افزایش رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت، اظهارداشت: به دلیل مأموریت های متنوع پلیس و در راستای تسریع در امر خدمت رسانی، هوشمند سازی به عنوان یک ضرورت در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد: تولید امنیت یک موضوع چند وجهی است و از طریق هوشمند سازی و تعیین حق السهم سازمان ها و دستگاه های دیگر می توان عدالت اجتماعی را رقم زد.

سردار میرفیضی با اشاره به راهبردهای ناجا در حوزه هوشمند سازی، گفت: تقویت توسعه و تقدم نرم افزاری در مأموریت ها و همچنین توسعه ظرفیت ها و قابلیت های پلیس در تعامل با سایر دستگاه ها حاصل خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان، پلیس مقتدر را دارای اشراف اطلاعاتی و دارای ابزار و فناوری های پیشرفته روز دانست و افزود: هوشمند سازی باعث شفافیت، سهولت در دسترسی و پایین آوردن هزینه های مربوط به خدمات به شهروندان است.

سردار میرفیضی تاکید کرد: تسهیل گری و سرعت در خدمات رسانی ابزار کلیدی در افزایش رضایتمندی آحاد جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین "مظفری" رئیس کل دادگستری قم نیز با اشاره به بازدید از مقر پلیس الکترونیک، گفت: با هوشمند سازی پلیس، ان شاالله تعامل فی مابین دو مجموعه به اوج خود رسیده و دغدغه شهروندان در ارتباط با کاهش زمان انتقال اطلاعات بین این دو سازمان مرتفع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری قم با اشاره به محاسن طرح های هوشمند سازی پلیس، به خصوصیات این طرح ها شامل کاهش زمان در خدمت رسانی به شهروندان و به حداقل رسیدن دخالت نیروی انسانی در موضوعات اشاره کرد که سبب افزایش میزان رضایتمندی مردم می شودآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟