کرونایی شدن ماموران پلیس در مسیر خدمت به مردم + فیلم
حجم ویدیو: 6.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

تعداد زیادی از ماموران پلیس در دوره کرونا فوت کردند که این نشان صداقت پلیس است که در تمام عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کند.

به گزارش رکنا، سردار حسین اشتری صبح امروز در همایشی در ستاد راهور نیروی انتظامی با بیان اینکه کادر درمان در مدت 11 ماهه از شیوع کرونا، مجاهدانه مشغول خدمت به مردم بودند، اظهار کرد: باید در هر عرصه از خادمان به مردم قدردانی کنیم، انصافاً عزیزان کادر بهداشتی با وجود مسائلی همچون تحریم ها، مجاهدانه و مخلصانه پای کار ایستادند.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه همکاران انتظامی در سراسر کشور پیشتاز بوده و به یاری کادر درمان شتافتند، افزود: نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا، آمادگی خود را اعلام کرد و با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت اقدامات خود را انجام دادیم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که نیروهای مسلح به این قضیه ورود پیدا کنند همچنین امکانات آنها نیز در اختیار کادر درمان و مردم قرار بگیرد.از روزهای نخست مشکلی درباره هجوم بیماران به بیمارستانها وجود داشت که همکاران بنده نقش موثری در نظم اولیه داشتند، در همان روزهای نخست تجهیزات کاملی برای مقابله با ویروس کرونا نداشتیم و این کار به مرور انجام شد.

برخورد جدی با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی

اشتری ادامه داد: در وهله بعد معاندان در فضای مجازی اذهان عمومی را تشویش کردند، مردم در همان روزهای نخست دچار تشویش و نگرانی بودند که پلیس فتا، تارنماهایی که باعث نگرانی مردم شده بودند را شناسایی و با متخلفان برخورد کرد همچنین در روزهای نخست شیوع کرونا لوازم بهداشتی مانند ماسک احتکار می‌شد که در این عرصه نیز پلیس ورود پیدا کرد و با هماهنگی مقام قضائی و دانشگاه علوم پزشکی اقلام مکشوفه در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی، بحث فاصله‌گذاری اجتماعی مردم شد، در نوروز محدودیتهایی برای سفرها صورت گرفت که در آن مقطع نیز همکاران بنده بر اساس مصوبات از سفرها جلوگیری کردند البته انصافاً نیز به توصیه‌ها توجه داشتند.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بدون تنش اجرا شد، خاطرنشان کرد: مردم به پلیس اعتماد کردند، در برخی از روزهای ایام نوروز، تا 70 درصد کاهش سفرها روی داد، روز 13 فروردین یکی از روزهای ماندگار و نماد هماهنگی مردم و دستگاه‌ها بود. در آن روز با بالگرد از تهران بازدیدی داشتیم، در این بازدید حتی یک مکان را ندیدیم که مردم در آن اتراق کرده و مشغول تفریح باشند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ظرفیت مراکز درمانی نیروی انتظامی نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و به هیچ عنوان تفاوتی وجود نداشت که بیمار مراجعه‌کننده به مراکز درمانی نیروی انتظامی از کادر این نیرو یا مردم عادی باشند، افزود: در این مقطع نیز خدمات‌دهی خود را بیشتر کردیم.

اشتری با بیان اینکه در بحث اصناف پلیس اماکن ما با تمام صنوف در ارتباط بود، گفت: از یکم آذر نیز با تصویب اجرای محدودیت تردد بین‌شهری و شبانه، اقدامات خود را بلافاصله انجام دادیم.

اجرای طرح محدودیت های کرونایی

رئیس پلیس کشور با اشاره به حضور پلیس در هزار و 958 نقطه در اجرای طرح محدودیتهای کرونایی از ابتدای آذر ماه، ابراز امیدواری کرد که این بیماری هرچه زودتر از کشور خارج شود و اظهار کرد: تا زمان لازم، در خدمت کادر درمان خواهیم بود، تعداد زیادی از همکاران ما در ایام کرونا به رحمت خدا رفتند که برای خانواده‌های آنها آرزوی صبر دارم و این نشان صداقت پلیس است که در تمام عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟