نحوه اعتراض به پیامک کشف حجاب در خودرو

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از مردم ادعا می‌کنند برای آنها پیامک طرح ناظر آمده اما خودروی آنها در محوری که در آن پیامک گفته شده و یا در جایی که به آنها اعلام شده، نبودند. این افراد باید چه کنند؟ اظهار داشت: افرادی که پیامک کشف حجاب در خودرو برایشان ارسال می‌شود باید به مراکز پلیس مراجعه کنند، حال امکان دارد برخی افراد اعتراض داشته باشند و بگویند این پیامک به اشتباه برای ما ارسال شده است که در این صورت آنها باید به پلیس امنیت اخلاقی و یا کلانتری‌ها مراجعه کنند و فرم اعتراض را پر کنند.

وی افزود: در مراکز پلیس وقتی که مراجعه کننده به این پیامک اعتراض داشته باشند بلافاصله یک فرم دریافت می‌کند و مراجعه کننده دلیل اعتراض خود را بر فرم می‌نویسد.

رحیمی گفت: ما اگر مدرکی مبنی بر صحت پیامک در سامانه خودمان پیدا کنیم به آن فرد ارائه می‌دهیم در غیر این صورت مصداق ما ادعای فرد است و برای او رفع سوءسابقه ثبت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این تخلفات از طریق دوربین‌ها ثبت می‌شود یا مأموران؟ گفت: این تخلفات به صورت دستی توسط مأمورین ما ثبت می‌شوند و دوربین‌ها تخلفات منجر به پیامک طرح ناظر را رصد نمی‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 614078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟