کشف کالا قاچاق در نایین

به گزارش رکنا، سرگرد"هادی کیان مهر سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان کالاو حین کنترل و رصد دقیق خودرو‌های عبوری به ۶ دستگاه کامیون با بار قانونی که از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی در حرکت بود، مشکوک وبلافاصله خودرو‌ها متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران دربازرسی تخصصی و دقیق ازخودرو‌ها یک دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰۸ جفت کفش، ۱۲ بسته پولک تزئینی، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه کولرگازی و ۱۰ کارتن پرژکتور که همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و در لابلای بار‌های قانونی خودرو‌ها به طرز ماهرانه جاسازی شده بودند را کشف کردند.

بار‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین، ارزش کالا‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه رانندگان هر ۶ خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی باری از محور مواصلاتی شهرستان عبور می‌کنند از کنترل و رصد دقیق و هوشمندانه خودرو‌های باری توسط ماموران پرتلاش این فرماندهی خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟