جزئیات تردد کامیون ها و خودروهای سواری در شنبه و یکشنبه

به گزارش گروه انتظامی رکنا، سردار "محمدرضا مهماندار" رییس پلیس راهور تهران گفت: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا، تردد کامیون ها ، روز شنبه به صورت 24ساعته در تهران، ممنوع است و اجازه ورود به شهر را ندارند.

رئیس پلیس راهور پایتخت در خصوص تردد کامیون ها در روز یکشنبه بیان داشت: اعلام ممنوعیت تردد کامیون ها به شهر تهران برای روز یکشنبه، در همان روز اطلاع رسانی خواهد شد و اعلام خواهیم کرد که وضعیت چگونه خواهد بود ولی امشب تردد کامیون ها ممنوع است.

وی در خصوص تردد خودروهای سواری نیز گفت: در مورد تردد خودروهای سواری هم، باید اعلام کنیم که با توجه به اینکه طرح زوج و فرد را نداریم در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 06:30 صبح تا ساعت 18 تردد انواع وسایل نقلیه به غیر از وسایل نقلیه عمومی، صرفا برای کسانی مجاز خواهد بود که از ظرفیت 20 روزه خود استفاده نکرده باشند و چند روزی از سهمیه آنها باقی مانده باشد که بتوانند از آن استفاده کنند.

مهماندار بیان داشت: طرح کاهش آلودگی هوا و یا حلقه دوم طرح ترافیک، گسترش پیدا می کند به سطح شهر و از در خانه ها یا بهتر بگوییم کسانی می توانند در سطح شهر تهران تردد کنند که در واقع از 20 روز رایگان آنها در این فصل باقی مانده باشد و این خودروها تنها اجازه تردد دارند .

وی گفت : کسانی که احیانا 20 روز خود را استفاده کرده اند و قصد ورود با پرداخت عوارض را دارند اجازه تردد نخواهند داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟