حضور ۲۰ هزار نفری نیروهای مسلح در مراسم عزاداری ۲۸ صفر

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران درباره مراسم عزادارای نیرو‌های مسلح که صبح امروز (دوشنبه) به مناسبت ایام ماه صفر به میزبانی نیروی انتظامی در مصلی امام خمینی ره برگزار شد، گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در اقدامی هماهنگ با راه اندازی دسته جات مختلف عزاداری از نقاط مختلف تهران بزرگ به سمت مصلی حرکت کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر از نیرو‌های مسلح کشور در این مراسم شرکت داشتند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج در این مراسم حضور پیدا کردند.

سردار رحیمی تصریح کرد: حضور در مراسم امروز، در وهله اول بیعت با نبی اکرم و ائمه اطهار و پیروی از آنان است، کسانی که مسئولیت برقراری نظم و انضباط و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به اشکال مختلف دارند، امروز با آمدن به این مراسم قصد تجدید بیعت و میثاق با خاندان رسول خدا دارند.

وی افزود: امروز همدلی، وحدت و انسجامی که نیرو‌های مسلح با یکدیگر دارند منجربه این شده که امنیت را از برون مرز‌ها تامین کنند و در داخل کشور نیز این امنیت ثبات و پایداری داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ درباره وضعیت امنیتی و ترافیکی پایتخت در ایام پایانی ماه صفر، گفت: وضعیت مطلوب و مناسبی را شاهد هستیم و طبیعی است که در این ایام شاهد وضعیت خلوتی در سطح معابر پایتخت باشیم، چرا که بخشی از شهروندان به مرخصی می‌روند.

سردار رحیمی اظهار کرد: در شش ماهه دوم با توجه به کوتاهی روز و بارش باران ترافیک شهری سنگین‌تر است، اما در نهایت مشکلی در این خصوص وجود ندارد و اقدامات انتظامی و ترافیکی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در حال انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟