به گزارش رکنا، سرهنگ بابک علیزاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی رودسر با اشاره به آغاز هفته ناجا با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم»، اظهار کرد: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته ناجا در رودسر اجرا می شود.

علیزاده دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای ویزیت رایگان، رژه خودرویی، اهدای خون از سوی پرسنل نیروی انتظامی، نشست با روسای دانشگاها و مراکز علمی، کوهپیمایی و پیاده روی، همایش علمی طلائیه داران فرهنگ ترافیک و توزیع کلاه ایمنی را بخشی از برنامه‌های هفته ناجا در رودسر عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رسانه، تصریح کرد: رسانه نقش مهمی در ارتقای سطح آگاهی جامعه ایفا می کند.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۱ هزار مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از سوی مردم انجام شده است، ادامه داد: بخش اعظمی از این تماس‌ها عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از ۷۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان رودسر کشف و ضبط شده است، تصریج کرد: در این مدت شاهد رشد ۲۹ درصدی کشف سرقت بوده ایم.

فرمانده انتظامی رودسر به توقیف ۸۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در شش ماهه نخست امسال اشاره و بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۷۶۰ دستگاه خودرو نیز پلاک گذاری شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۸ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟