به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی در این خصوص گفت :  ساعت ۲۳:٤٠ شب گذشته در مسیر اتوبان یادگار محدوده کچویی کامیونی که در همین مسیر مشغول تردد بوده متوقف می شود و دیگر قادر به حرکت نبوده است .

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور فاتب ادامه داد : راننده این کامیون آنقدر بار این کامیون را بیشتر از حد معقول و غیر قانونی پر کرده بود که این کامیون هنگام رد شدن از پل کچویی آنجا متوقف شده و دیگر قادر به حرکت به جلو و یا حتی عقب نبوده است .

رازقی افزود : با رصد لحظه به لحظه معابر شهری توسط دوربین های این مرکز ، مشاهده کردیم که این کامیون در محل پل کچویی دچار ایست شده و لحظه به لحظه نیز خطرات ناشی از آن افزوده می شود و بار ترافیکی آن محدوده هم افزایش می یابد .

وی گفت : بلافاصله تیم های گشتی منطقه در موقعیت حاضر و جرثقیل سنگین راهور نیز در محل حضور یافت و در ابتدا ضمن ایمن سازی محدوه ، بار نامتعارف این کامیون تخلیه گردید و سپس به تدریج این کامیون را پس از جابجایی های مقطعی از محل زیر پل خارج کرده و بدون اینکه به کسی آسیب و با خسارتی وارد آید از محل خارج گردید .

رازقی ادامه داد : تعداد انگشت شماری از رانندگان کامیون با زدن بار اضافی قصد دارند از مسیرهایی که فکر میکنند کمتر مورد اعمال قانون قرار می گیرند به راه خود ادامه دهند و قانون را به اصطلاح دور بزنند که پلیس در این خصوص با رصد لحظه به لحظه معابر به صورت ۲۴ ساعته به ایشان اجازه این کار را نمی دهد.

رازقی گفت : راننده کامیون مذکور نیز قصد داشت از راه یادگار کچویی بار نامتعارف خود را به مقصد برساند که با حضور به موقع تیم گشتی پلیس راهور در محل و عدم اجازه و حرکت به وی از حادثه ریختن بار در معابر شهری و خدای ناکرده اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری کردند .

رازقی از رانندگان کامیون خواست تا با احترام به قانون و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از زدن بار اضافی بر کامیون های باری خودداری نموده و باعث ایجاد ترافیک در معابر نگردند ،چرا که با اعمال قانون از سوی پلیس مواجه خواهند شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟