به گزارش رکنا، محسن پورسید آقایی گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات موجود در مسیر‌های ویژه دوچرخه سواری برخورد کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر گشت زنی‌هایی در مسیر‌های ویژه دوچرخه سواری انجام می‌شود و با افرادی که موتور و یا خودروی خود را در این مسیر‌ها پارک می‌کنند، برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، برنامه ویژه‌ای برای حل مشکلات موجود تردد در مسیر‌های دوچرخه سواری دارد، افزود: ما در تلاش هستیم تا با همکاری پلیس راهور یک پلیس مخصوص گشت درست کنیم تا با گشت زنی و نظارت در این مسیر‌ها با متخلفان برخورد و اعمال قانون شود.

پورسید آقایی در خصوص این طرح افزود: پلیس‌هایی که در این مسیرها حضور خواهند داشت دوچرخه سوار خواهند بود و تردد و گشت زنی آن‌ها به وسیله دوچرخه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پلیس‌های دوچرخه سوار پس از اعلام تذکر و هشدار به موتورسیکلت‌های متخلف، در صورت عدم رعایت قانون، موتورسیکلت آن‌ها را به پارکینگ انتقال خواهند داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص زمان اجرایی شدن این طرح گفت: احتمالا تا یکی دو ماه آینده طرح پلیس دوچرخه سوار اجرایی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: افزایش تردد و استفاده از دوچرخه در مسیر‌های ویژه به صورت خود بخودی و در طول زمان باعث کاهش تخلف و حضور موتورسیکلت سواران در این مسیر‌ها خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟