تروریست‌ ها پاسخ اقداماتشان را خواهند دید

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار حسین رحیمی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز در مدرسه جوادالائمه برگزار شد، اظهارکرد: همواره باید قدردان معلمان خود باشیم و من دست یکایک معلمان و کسانی را که به من درس داده‌اند می‌بوسم.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: در زمانی که جنگ تحمیلی علیه کشورمان آغاز شد، کشور روسیه نبود و به آن اتحاد جماهیر شوروی می‌گفتند و اصطلاحا بلوک شرق و بلوک غرب با هم متحد شده و ما را محاصره اقتصادی کرده بودند. در دوران جنگ حتی سیم خاردار نیز به ما نمی‌دادند، اما در مقابل، دشمن ما را تا جایی که می‌شد تجهیز کردند حتی به افرادی از کشورهای آفریقایی پول دادند تا با رزمندگان ما در جبهه‌ها بجنگند.

رحیمی با بیان اینکه دشمن در مقابل مردم ایران ایستاده بود،‌ گفت: امروز هم همینطور است. دیدید که در حادثه Incident تروریستی اهواز که روز گذشته رخ داد یک مشت انسان نادان،‌ کوردل و احمق با مردم چه کردند. باید از اربابان آن‌ها پرسید که گناه زنان و کودکانی که تنها برای تماشای یک رژه به آنجا آمده بودند چه بود؟ آن سرباز چه گناهی کرده بود که اینطور به گلوله بسته شد.

وی با بیان اینکه ارزش انسان به اعتقادات و جهان بینی اوست گفت: آن‌ها که دست به اقدامات تروریستی می‌زنند افرادی کوردل و احمق هستند که هیچ ارزشی ندارند. تروریست‌ها امید و آمالشان آمریکا است و با پول سعودی‌ها دست به اقدامات خرابکارانه به کشور ما می‌زنند.

رحیمی اضافه کرد: وقتی می‌گوییم سعودی‌ها، منظورمان عربستان نیست. ما با رژیم آل سعود خبیس مشکل داریم و به مردم مظلوم عربستان احترام می‌گذاریم. باید بدانید که آل سعود در هر کدام از مرزهای غربی و جنوبی ما 10 تا 20 گروه تروریستی را تشکیل داده و پول می‌دهد تا خط فکری این رژیم را دنبال کرده و سبب ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی شوند. در مرزهای شرقی هم همینطور است و من که سال‌ها در این خطه خدمت کرده‌ام به شما می‌گویم که آن‌ها بیش از 26 گروه را اجیر کردند تا در مرزها و کشور اقدامات خرابکارانه انجام دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در دوران مسئولیتم در سیستان و بلوچستان بسیاری از تروریست‌ها را پس از دستگیری شخصا بازجویی کردم گفت: به خدا قسم می‌خورم که این افراد ابتدایی‌ترین مسائل زندگی خود را نیز نمی‌دانند. آن‌ها انسان‌هایی ناآگاه و کوته فکر هستند که حتی تا نوک دماغشان را نمی‌توانند ببینند.

وی با اشاره به دشمنی چهل ساله دشمنان با ایران، اظهارکرد: زمانی که انقلاب شد، من در کلاس دوم دبیرستان بودم اما آن زمان هم خاطرم هست که ما کوچکترین تولید و صنعتی در کشور نداشتیم و هر آنچه که در کشورمان دیده می‌شد وارداتی بود حتی کشاورزی و محصولات کشاورزی ما هم از خارج وارد می‌شد. سیب و پرتقال را از اسرائیل می‌آوردند و ما هیچ چیز نداشتیم و متاسفانه طوری برای تولیدگران،‌ صنعتگران و مردم جا افتاده بود که ما حتی یک آفتابه هم نمی‌توانیم تولید کنیم.

رحیمی افزود: اما حالا چهل سال از پیروزی انقلاب و تغییر آن شرایط گذشته و ما تمام این چهل سال را در محاصره بودیم. ما با تاکتیک‌های مختلف با دشمنان مواجه شدیم و حتی در این برجام نیز دیدید که علی رغم آنکه خیلی‌ها انتقاداتی را با آن مطرح کرده بودند و آن را سندی نصفه و نیمه می‌دانستند، اما آمریکا همین سند نصفه و نیمه را نیز اجرا نکرد و در روزی که وزیر امور خارجه کشورمان و آن خانم در تهران بیانیه‌ای را برای رفع تحریم‌ها خواندند، چند ساعت بعد رئیس جمهور سابق آمریکا آمد و لیستی از تحریم‌های افراد را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها افرادی نیستند که به قولشان وفا کنند، گفت: رئیس جمهور آمریکا حتی برای بیست روز مذاکره پپاپی وزیر امور خارجه کشور خودشان نیز ارزش قائل نشده و به زیر میز زد.

وی با اشاره به ترامپ Trump رئیس جمهور آمریکا اظهارکرد: ترامپ که یک آدم شرابخوار،‌ زن‌باره و تاجری فاسد است که هیچ چیزی از کشورداری و سیاست نمی‌داند، امروز به محبوب تروریسم‌ها تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ایرانیان هیچگاه آغازگر جنگ نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: اما اگر جنگی را دشمنان آغاز کنند به آن‌ها می‌گوییم که پدرتان را در می‌آوریم و اگر یکی بزنید،‌ ده‌تا می‌خورید همانطور که در اقدام قبلی دیدید که وقتی تعدادی از سربازان ما را در غرب کشور به شهادت رساندند، موشک‌های سپاه چطور مقر کومله را در حال برگزاری یک جلسه مهم با حضور سرانش مورد اصابت قرار داد.

رئیس پلیس Police تهران تصریح کرد: شعار نظام جمهوری اسلامی این است که زیر بار ظلم نمی‌رویم و ظلم هم نمی‌کنیم و بدانید که دشمنی اصلی دشمن هم به همین دلیل است. دشمن با کسی که صبح تا شب قرآن و نماز بخواند و کاری به استکبار و استعمار و جنایت‌هایشان نداشته باشد کاری ندارد. اتفاقا آمریکا همین را می‌خواهد که هیچ کس با اقدامات و جنایت‌هایش و غارت منابع کشورهای جهان کاری نداشته باشد تا آن‌ها بتوانند با از بین بردن زندگی مردم در دیگر کشورهای دیگر زندگی خود را آباد کنند. آمریکایی‌ها از همان سنین کودکی در مدارس به فرزندانشان یاد می‌دهند که ناجی و رهبر دنیا هستند و به این ترتیب طوری وانمود می‌کنند که دیگر ساکنان کره زمین شهروندان درجه دو و سه هستند و همین تفکر است که باعث می‌شود که امسال ترامپ دست به چنین جنایت‌هایی بزنند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی براساس احترام مقابل با کشورهای جهان تعامل خواهد کرد، گفت: ما امروز به برکت جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها و رشته‌ها دست بالا را داریم. در نانو جزو اولین‌ها هستیم، در بحث هسته‌ای جزو رتبه‌های برتریم و در تولیدات و انواع صنایع حرف برای گفتن داریم. این پیشرفت‌ها همگی به برکت خون شهدا بوده است و اگرچه دشمنان سنگ‌اندازی می‌کنند اما به هدف خود نمی‌رسند.

رحیمی اضافه کرد: امروز امید ایران و انقلاب همین دانش آموزان و دانشجویان ما هستند و اتفاقا دشمن نیز برای ضربه زدن به این قشر برنامه‌ریزی کرده است و در همین راستا نباید فریب دام‌های دشمن را خورد.

 

 

کدخبر: 418690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟