جزئیات درگیری ماموران شهرداری تهران با ماموران پلیس / آنها فحاشی کردند!+ فیلم
حجم ویدیو: 30.82M | مدت زمان ویدیو: 00:04:52

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در پلیس Police آگاهی تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم نیروهای سد معبر شهرداری منطقه ۱۵ و فحاشی آنها نسبت به پلیس که در فضای مجازی پخش شده بود، اظهار کرد: متأسفانه همکارانم در حال انجام وظیفه بودند که از سوی مأموران شهرداری منطقه ۱۵ مورد فحاشی قرار گرفتند.
وی افزود: بر اساس قانون Law مجازات اسلامی، تمرد از دستورات پلیس یا مقابله با انجام مأموریت جرم Crime است و از دو ماه تا سه سال زندانی Prisoner دارد. ما نیز بر اساس همین قانون و هماهنگی دستگاه قضا، توهین‌کنندگان را دستگیر کردیم که همه آنها از روز پنجشنبه در بازداشت هستند.


رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: جرم دیگر این نیروها این بود که فیلم فحاشی و زد و خورد خود را در فضای مجازی بازنشر دادند که مورد سوءاستفاده برخی شبکه‌های معاند قرار گرفت.
به گفته رحیمی، پلیس به هیچ‌وجه تعرض و بی‌حرمتی به مأموران خود را برنمی‌تابد.
وی در ادامه با اشاره به استفاده از عناوین خارجی در سردر واحدهای صنفی افزود: این امر مغایر قانون است، مگر اینکه مجوز لازم برای فعالیت‌های خاص کسب شود؛ قطعاً در صورت مشاهده این مسائل، پلیس اماکن با این موارد برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: از آنجایی که سینماها تا سحر باز است و برخی صنف‌ها تا سحر فعالیت می‌کنند، برنامه‌های پلیس برای امنیت آنها مضاعف شده است.
رحیمی خاطرنشان کرد: ما از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان برای برقراری نظم و امنیت، حضور مضاعف پلیس در شب‌ها را شاهد خواهیم بود.

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری وحید گفت: او از اراذل سابقه دار است که در پرونده وی بارها دستگیری به دلیل خرید و فروش مواد مخدر، زورگیری و شرارت دیده می شود.

وی گفت: اخیرا به مناسبت آزادی او جمعی از اشرار میهمانی در منطقه ولنجک ترتیب دادند که این میهمانی به دلایلی به درگیری منجر شد و صاحب خانه که فردی به نام گودرزی بود به قتل رسید.

سردار رحیمی گفت: پس از گزارش قتل بلافاصله تحقیقات متعدد و ویژه پلیسی برای دستگیری این فرد شرور آغاز شد، از سوی دیگر او به دلیل تجربیات بسیاری که از دستگیری های متعدد کسب کرده بود بلافاصله از تهران خارج و به سمت مرز غربی کشور حرکت کرد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس متوجه شدیم وحید با هماهنگی تعدادی از دوستان اراذل و اوباشش قصد خروج از کشور را دارد و برای این منظور در یکی از روستاهای مرزی که ۵۰۰ متر با مرز فاصله داشت مخفی شده است.

سردار رحیمی گفت: ما لحظاتی قبل از فرار او و به صورت شبانه در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت از جنایت او می گذشت این قاتل شرور را  دستگیر کردیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه دستگیری وحید مرادی معروف به عقاب تهران در مرز بازرگان + فیلم

گزارش لحظه به لحظه از پرخرج ترین جشن عروسی جهان

وحید مرادی شرور مشهور تهران در برابر دوربین خبرنگار پیراهنش را در آورد / گفتگو با شرور قاتل + عکس

اولین تصاویر از شرور معروف تهران پس از دستگیری / بکش تا زنده بمانی! + عکس

مجری تلویزیونی با حجاب عجیبش جنجالی تر شد! + عکس

دختر خوش صدای ایرانی به جای خوانندگی به عقد شیخ نشین دوبی در آمد

این جوان عینکی را می شناسید / او شبح عابر بانک ها است +عکس

راز نامه عاشقانه پسر جوان به بازیگر معروف زن پس از خودکشی لو رفت + عکس

راز مرد شیطان صفت را دزد موبایلش به پلیس تهران لو داد / شاکی پرونده دستگیر شد! + عکس

فیلم گفتگو با مردی که حتی به زن مهربان تهرانی هم رحم نکرد / این مرد را می شناسید + عکس

خفت کردن های سریالی زنان روی پل عابر پیاده شرق تهران

وحید شرور معروف تهران در جشن آزادی از زندان دوستش را کشت!

کدخبر: 381447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟