ترافیک سنگین در ورودی های تهران

شامگاه شنبه و هم زمان با یازدهم فروردین ماه و نزدیک شدن به پایان تعطیلات محورهای مواصلاتی استان تهران در اکثر مقاطع به ویژه ورودی های تهران ترافیک سنگین را تجربه می کند.

ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز

رییس پلیس Police راه شرق استان تهران در این خصوص گفت: در حال حاضر محور فیروزکوه در مسیر شمال به جنوب در اکثر مقاطع ترافیک سنگینی دارد و تردد خودروها با کندی مواجه است.

سرهنگ سیاوش محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب در محور فیروزکوه نیز در طول محور نیمه سنگین بوده و در برخی مقاطع نیز به صورت سنگین ادامه در جریان است، البته پیش‌بینی می‌شود حجم خودروهای ورودی به این محور افزایش نداشته باشد.

وی گفت: در ورودی های تهران در هر دو مسیر با ترافیک های طولانی مواجه هستیم.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور امام رضا(ع) را عادی و روان دانست و افزود: در این محور نیز در محدوده پاکدشت-تهران شاهد حجم بالای خودروها هستیم، اما گره ترافیکی نداریم.

محبی ترافیک در محور حرم تا حرم را نیز عادی و روان اعلام کرد.

وی از مسافران خواست ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی با مدیریت زمان بازگشت از سفرهای نوروزی از ماندن در ترافیک های طولانی جلوگیری کنند.

ترافیک نیمه سنگین در عوارضی تهران- قم

رییس پلیس راه غرب استان تهران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آزادراه های قم-تهران و ساوه تهران ترافیک به صورت عادی در جریان است، اما در ورودی های تهران و عوارضی اتوبان تهران- قم حجم خودروها بالا رفته و شاهد حرکت کند وسایل نقلیه هستیم.

سرهنگ حامد محمودی سپس ترافیک در محورهای دیگر غرب استان تهران از جمله محور تهران-شهریار را نیز عادی و روان خواند.

وی گفت: مسافران عزیز ساعات و روزهای پیک ترافیک را برای بازگشت از مسافرت انتخاب نکنند.

بر اساس این گزارش، محور فشم- تهران حد فاصل «اوشان» تا «زردبند» و نیز محور ورامین- تهران حد فاصل «قلعه نو» تا سه راهی «تقی آباد» نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟