جانبازان سلامت خود را در راه خدا انفاق کردند

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police پایتخت در دیدار با جانباز 50 درصد محسن دشت بان، بیان داشت: از خود گذشتگی و فداکارى جانبازان عزیز ما در دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی از اعتبار و ارزش بسیار زیادی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار است که این ارزش و اعتبار را با هیچ معیار مادی و دنیوی نمی توان ارزیابی کرد.
وی افزود: ایثارگران در حقیقت با خدای خود معامله کردند و با تاسی از سید و مولای خود اباعبدالله الحسین علیه السلام در مقابل ظلم و ستم ساکت ننشستند و قد علم کردند و تا بدانجا که باصبر و پایمردی خود، دنیای ظلم را به زانو درآوردند.
رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از خانواده صبور جانبازان و ایثارگران، عنوان داشت: خانواده جانبازان و ایثارگران که پابه پای عزیزانشان در سختی و ناملایملات آنان شریک بوده اند و آنان را تیمار و پرستاری کردند بدون شک در پیشگاه باری تعالی ماجور خواهند بود.
رحیمی با تاکید براینکه اگر ایثارگری های شما عزیزان نبود، امروز خبری از امنیت و آرامش امروز ما نبود، خاطر نشان کرد: شما جانبازان در حقیقت شهدای زنده ای هستید که سلامت خود و بخشی از وجود خود را در راه خدا انفاق کردید و از سوی دیگر با صبر و استقامت خود سربلندى و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادید و نشان دادید که مردان این مرزو بوم هرگز در مقابل دشمنان خود قد خم نخواهند کرد.
وی در پایان خطاب به جانباز دشت بان با تبریک پیشاپیش سال جدید، افزود: ملاقات شما توفیق بزرگی است ازاین رو خدا را شاکرم که در آستانه سال جدید توفیق زیارت شما را به من ارزانی داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟