تقویت یگان امداد در دستور کار

به گزارش رکنا، سردار "محمد شرفی" در بازدید از یگان امداد پلیس Policeپایتخت، اظهارکرد: باید هر اندازه که در توان ناجاست برای تجهیز یگان امداد هزینه کرد، هرچند که پلیس پیشگیری زیرمجموعه‌های بسیاری دارد ولی این پلیس مصمم است تا وضعیت یگان امداد را به عنوان یک نیروی راهبردی متحول کند.
وی افزود: تقویت پلیس پیشگیری در دو بخش کلانتری‌های سیار و یگان‌های امداد سراسر کشور به عنوان اولویت‌های فوری در دستورکار قرار دارد. 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با بیان اینکه در این رابطه تلاش بسیاری انجام گرفته ‌است تا اعتبارات لازم برای پیشبرد اهداف مصوب، جذب شود، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها همچنان نیز تا رسیدن به نتیجه قابل قبول برای بهبود شرایط یگان امداد ادامه دارد و ما مصمم هستیم تا مجموعه‌ای از تجهیزات ضروری این یگان، شماری از امکانات رفاهی اولیه در محل خدمت آنان، بهسازی خودروهای و موتور سیکلت‌های در اختیاراین یگان و همچنین جذب نیروهای جدید با ساختار نظامی کلاسیک گروهان، گردان و تیپ را در گام نخست به سرعت فراهم کنیم.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه شرایط روحی و وضعیت خدمتی نیروهای یگان امداد نیز باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: امکانات رفاهی از لباس و تجهیزات گرفته تا مزایای خدمتی، محیط کار و آینده شغلی کارکنان یگان بی تردید در انگیزه آنان برای انجام وظیفه مؤثر است؛ پلیس پیشگیری مدتی است که قصد جدی دارد تا در این یگان انگیزه خدمت را ارتقاء دهد.
سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتظارات موجود در سلسله مراتب فرماندهی ناجا و همچنین بخش‌های گوناگون نظام و افکار عمومی نسبت به افزایش و تمرکز هرچه بیشتر مهارت‌های شغلی و آموزش تخصصی به منظور بهبود رویکرد و اقدام حرفه‌ای نیروهای پلیس، بیان کرد: در این یگان توانستیم سلامت، مهارت و استانداردهای رفتاری و رفاهی کارکنان آن را بهبود چشمگیری بخشیده و بخشی از این انتظارات را برآورده سازیم.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد: در زمینه بهبود رفتار و نحوه انجام ماموریت در یگان امداد، پلیس پیشگیری به هر شکلی که که در توان داشته باشد، بی‌دریغ به یگان یاری خواهد کرد و در انواع فعالیت‌های آموزشی از جمله برگزاری دوره‌ها و دعوت استادان مجرب در حوزه‌های مرتبط با استانداردسازی رفتار فعالانه مشارکت خواهد داشت.
سردار شرفی در پایان سخنان خود با بیان اینکه یگان امداد مجری یک ماموریت راهبردی بوده و شایسته توجه بیشتر از سوی بخش‌های مختلف است، تاکید کرد: یک نیروی تاکتیکی با رویکرد پیشگیری انتظامی بالاترین اثر را در امنیت عمومی کشور داشته و خوشبختانه یگان امداد نیز با قدرت در این راه گام برداشته و با تمام توان نیز در همین مسیر باقی خواهد ماند.*برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟