70 درصد سرقت ها در البرز مربوط به سرقت لوازم و قطعات داخلی خودرو است

سردار «عباسعلی محمدیان» در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: پلیس Police به منظور کاهش جرایم و ایجاد امنیت پایدار به همکاری و مشارکت شهروندان نیاز دارد.

وی با بیان این که نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تاکنون جامعه محوری را سرلوحه ماموریت های خود قرار داده است ، اظهار کرد: پلیس البرز تمام تلاش خود را برای دریافت و پیگیری مطالبات مردم انجام می دهد.

سردار محمدیان با اشاره به این که پلیس البرز برای کاهش سرقت Stealing در استان اقدامات گسترده ای همچون اجرای طرح های کنترلی و پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان انجام داده است ، گفت: پیگیری مطالبات مردم در موضوع افزایش امنیت اجتماعی نیز یکی از برنامه های پلیس البرز است.

وی ایجاد زمینه های فرهنگی در استان را یکی از مهمترین برنامه های فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد و افزود: اجرای 70 طرح عملیاتی در استان البرز از نمونه این برنامه هاست.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه 70 درصد موارد سرقت در این استان مربوط به قطعات و لوازم خودرو است بر لزوم برخورد شدید پلیس برای کاهش سرقت خبر داد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ «ایوب احمدی» در زمان تصدی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس تقدیر و سرهنگ «بیژن جنتی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

این مراسم با حضور سردار«عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین «ایمانی» امام جمعه شهرستان فردیس، حجت الاسلام «شکری» رئیس عقیدتی سیاسی ، فرماندهان پایگاه بسیج ، فرماندار شهرستان فردیس، دادستان و معاونین و اعضای شورای شهر فردیس برگزار شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟