سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان ،ماموران کلانتری 14 مرکز استان دستگیری عامل یا عاملان سرقت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند و تلاش های شبانه روزی گشت های انتظامی، تصریح کرد: ماموران کلانتری 14 موفق شدند با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی سرنخ های بدست آمده از صحنه های سرقت یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: پس از شناسایی محل فعالیت این سارق، ضمن هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات پلیسی، سارق دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات و بازجویی های انجام گرفته ،سارق تا کنون به 114 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه  در بازرسی از مخفیگاه سارق دستگیر شده مقداری زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو از قبیل مدارک شناسایی، زاپاس، باند و پخش خودرو کشف شد، ادامه داد: سارق دستگیر شده برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی و تعدادی از اموال کشف شده نیز پس از شناسایی تحویل مالباختگان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 334395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟