مهندسی ترافیک محور مهران به ایلام از سوی پلیس / ترافیک مهران به ایلام پر حجم و روان است

به گزارش رکنا، سردار محمد شرفی، رئیس پلیس Police پیشگیری ناجا پیش از ظهر امروز در نشست سردار مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی با مسؤولان استان ایلام اظهار کرد: طبق تدابیر اندیشیده شده چند رویکرد مهم در دستور کار پلیس پیشگیری ناجا قرار گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: رویکرد نخست این پلیس استفاده از کمترین محدودیت‌های ترافیکی در مسیر تردد زوار به ویژه در استان ایلام بود، در سال‌ گذشته و حتی سال‌های قبل به این موضوع تا به این اندازه توجه نشده بود.
وی با بیان اینکه اکنون ترافیک مهران به ایلام پر حجم و روان است ،ادامه داد: امسال هیچ محدودیتی را برای مردم منطقه ایجاد نکردیم، تسهیل و روان‌سازی ترافیک رویکرد دیگر پلیس پیشگیری بود که در این راستا با مهندسی و معماری ترافیکی خوبی که با تدبیر جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و همچنین روسای پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه صورت پذیرفت، سبب شد که از یک ترافیک روان در حین بازگشت زوار روبه رو باشم.
این فرمانده ارشد انتظامی اضافه کرد: توجه به رخدادهای ترافیکی از دیگر رویکردهای پلیس پیشگیری بود و در این راستا برنامه‌ریزی مفصلی صورت پذیرفت و همه سازمان‌های مربوطه از جمله امدادی و درمانی در کنار هم قرار گرفتند.
شرفی تصریح کرد: نقاط حادثه‌خیز محور ارتباطی ایلام به مهران شناسایی و مطالعات لازم بر وی آن انجام شده بود و خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد و اگر مواردی هم وجود داشت فورا امدادرسانی صورت گرفت و نارضایتی در این زمینه به مسؤولان مربوطه گزارش نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 326066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟