ماموران پلیس تا پایان سال لباس عوض می‌کنند

سردار محسن فتحی‌زاده با اشاره به موضوع تغییر لباس‌های نیروهای انتظامی و پلیس Police در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای زیباتر شدن لباس‌ها و ارتقاء کارآمدی آن‌ها در نیروی انتظامی وجود دارد یا خیر اظهار کرد: نیروی انتظامی هرچند سال یک‌بار در خصوص لباس ماموران و علائم نیروهای انتظامی، بازنگری انجام می‌دهد و در این بازنگری، میزان کارایی البسه با ماموریت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: بر اساس آخرین بازبینی‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی قرار است تغییراتی در لباس‌ها و علائم این نیرو داده شود.

وی با بیان اینکه تغییرات مورد نظر تغییراتی بنیادی و اساسی نیست، در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات تا پایان سال اعمال خواهد شد یا خیر نیز گفت: در صورت مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و طی شدن فرایند اداری و اخذ مجوزهای لازم، این اتفاق خواهد افتاد.

پیش از این سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی با انتقاد از لباس‌های سربازان نیروی انتظامی گفته بود: به نظرم لباس سربازان اکنون زیبا نیست.در حال مطالعه هستیم تا لباس متناسب با سربازان طراحی کنیم در طول خدمت سه دست لباس در اختیار سربازان قرار می گیرد که با گذشت زمان این لباسها مندرس می شود البته باید بگویم لباس باید راحت و دلچسب باشد چندی قبل اورکتی را در اختیار نیروها قرار دادیم که هیچ یگانی جز یگان امداد آن را بر تن نکرد و بعد از آن کاپشن مشکی رنگی را طراحی کردیم و به صورت آزمایش در استان سمنان در اختیار پلیس راهور قرار دادیم که استقبال بسیار خوبی از آن شد که اکنون نیز از این لباسها استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرده بود: ما معتقدیم جوانان در دنیای مد هستند و دوست دارند لباس کنونی تغییر کند اما از هر زمانی که شروع به تعویض لباس سربازان کنیم 20 ماه زمان نیاز است.

تغییر در لباس‌های پلیس می‌تواند علاوه بر ارتقاء توانمندی و سرعت عمل ماموران پلیس، باعث افزایش اقتدار پلیس شود و در عین حال از زیبایی و روزآمدی بیشتری بهره‌مند باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

139507261642327808966124

کدخبر: 317197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟