اجرای طرح های مردم یاری در یگان ویژه/ نیروهای ویزه پلیس به اردوی جهادی می روند

به گزارش رکنا، سردار حسین کرمی اظهار داشت: یگان ویژه به عنوان نیروی احتیاط پلیس Police شناخته شده و در محورهای چهارگانه که برایش تعریف شده است وارد عمل می شود. با توجه به امنیت کامل کشور تصمیم گرفتیم این نیرو را در جامعه بکارگیری کنیم به همین دلیل طرح مردم یاری در دستور کار قرار گرفت. 
وی ادامه داد: در طرح مردم یاری بسته به نوع فصل و ماموریت ها ماموران به میان مردم آمده و به آنها کمک می کنند. در صورتی که بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله یا رانش رخ دهد، نیروهای یگان ویژه به عنوان یک نیروی تامین امنیت و امداد وارد عمل می شود تا به مردم آسیب دیده کمک کند. همچنین در ایام سرد سال در جاده ها در صورت گرفتار شدن مردم در سرما و یخبندان نیروهای این یگان برای کمک به آنها وارد عمل می شوند.
فرمانده یگان ویژه تاکید کرد: در ایام اربعین با توجه به اینکه برای برقراری نظم در مرزها مستقر خواهیم شد، نیروها به افراد سالخورده، کودکان و ناتوانان برای حرکت به سمت مرز و شرکت در این مراسم باشکوه کمک می کنند. 
کرمی از حضور یگان ویژه در اردوهای جهادی خبر داد و افزود: با همکاری سپاه و موافقت این نهاد نیروهای یگان ویژه برای آبادانی کشور به اردوهای جهادی اعزام می شوند.تاکنون چندین گروه از نیروهای یگان ویزه در این اردوها شرکت کرده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟