تعامل، رمز اصلی رسیدن به نقطه مطلوب امنیتی است

آیت الله "سید یحیی جعفری" صبح شنبه در آئین صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: مساله امنیت در راس مسائل جوامع قرار دارد و پیامبر اکرم (ص) فرموده اند که سلامت و امنیت 2 نعمت ناشناخته هستند که شاید برخی از مردم اهمیت آن را به درستی درک نکنند.

وی ضمن گرامیداشت هفته ناجا عنوان کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) فرموده اند که فضیلت کسب علم و دانش در نزد من مقبول تر و ارزشمندتر از فضیلت عبادت و بندگی خداوند است.

آیت الله جعفری با تاکید بر اینکه در همه امور، مسائل و مسئولیت ها تخصص لازم است افزود: کسی که جاهل است و مسائل مربوط به یک موضوع را نمی داند، مفسده کار وی از مصلحت کار او بیشتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: باید به این نکته اساسی توجه کرد که اگر مسئولیتی به ما پیشنهاد شد، در صورتی باید آن را بپذیریم که عالم بوده و بتوانیم از عهده اجرای آن مسئولیت به خوبی برآییم.

وی به کسب رتبه برتر استان کرمان در حوزه امنیتی اشاره و بیان کرد: امروز امنیت یکی از محوری ترین مسائل جوامع مختلف است زیرا در صورت نبود امنیت، در سایر حوزه ها نیز موفق نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند امنیت را ایجاد و حفظ کند و در این زمینه همه نهادها، دستگاه ها و مدیران باید همکاری لازم را با این نیرو داشته باشند.

آئین صبحگاه مشترک یگان های نمونه پلیس Police استان کرمان به مناسبت هفته ناجا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ثارالله استان، رئیس کل داگستری استان و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی برگزار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟