پلیس در برخورد با تخلفات اجتماعی نیازمند سرمایه مردمی است

به گزارش رکنا، آیت الله "حسینی همدانی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از زحمات و تلاش سردار "کامرانی صالح" فرمانده انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: دو ویژگی فعال بودن و به موقع عمل کردن در موقعیت های مختلف از فضائل و خصایص فرمانده انتظامی استان بود که با آرامش، قاطعانه با موضوعات برخورد کرده وخوشبختانه با هیچ گونه تنشی از نظر امنیتی در استان مواجه نشدیم.
وی در ادامه ضمن قدردانی از فرمانده ناجا که مایه خیر و برکات برای کشور بوده است گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قریب به 40 سال دشمن شرارت های فراوانی را بر ما تحمیل و از هر فرصتی برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد و در طول این سالیان نیروی انتظامی با قدرت و صلابت در مقابل ناامنی ها جانانه از کشور دفاع کرد و در این راه 13 هزار جانباز و 22 هزار شهید تقدیم این مرز و بوم شد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به موضوع تهاجم فرهنگی در جامعه امروزی گفت: تهاجم فرهنگی حمله به مغز، ا ندیشه و باور و فکر جامعه است تا مردم را از مسیر فکری خود منحرف کند و باید در کنار رأفت و اقتدار به این سرمایه مردمی نیز توجه لازم را داشت وبایستی فعال تر از قبل در مقابله با هجمه های فراوان دشمن عمل کرد.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی جزء وظایف جمهوری اسلامی و عامل وجود این امنیت نیز نیروی انتظامی است، گفت: این موضوع موجب سلب وظایف سایر دستگاه ها نمی شود. لذا دانشمندان و فرهیختگان باید در خصوص مقابله با تخلفات اجتماعی راهکارهای عملیاتی را به نیروی انتظامی ارائه دهند می بینیم که هر جا مردم بودند و کمک کردند نتیجه کار بهتر و بالنده تر شده و پلیس Police در این راه به سرمایه مردمی نیاز دارد.
وی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی شبیه کار یک باغبان است ، گفت: برای اینکه بهترین نتیجه در موضوع امنیت حاصل شود اعتماد مردم باید به دست آید، زیرا یک باغبان نیز برای به دست آوردن بهترین محصول تمام مراحل زارعتی را انجام می دهد .
وی ادامه داد: نیروی انتظامی با تأمین امنیت مردم زمینه ساز آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است و رهبرمعظم انقلاب در مورد هیچ ارگانی به این صراحت به این موضوع اشاره نکرده اند که دستگاهی که امنیت اجتماعی را در جامعه تحقق می دهد و باعث آبروی نظام است نیروی انتظامی است و این بیان قاطع و محکم در خصوص این نیرو فعالیت بیشتری را در زمینه تقویت آن می طلبد.
بنده به نوبه خود از سردار کامرانی صالح فرمانده سابق استان تشکر می کنم و برای سردار محمدیان که فرماندهی جدید انتظامی استان البرز را عهده دارند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در مأموریت هایشان با صلابت و قدرت امور را پیش برده و بنده و سایر دستگاه های مسئول در این استان نیز تا جایی که در مقدورات مان باشد یاریگر ایشان خواهیم بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟