شبیخون های پلیس تهران به 40 باند افیونی در مدت 8ماه

در هشت ماه سپری شده سال جاری40 باند گسترده قاچاق مواد مخدر منهدم، 448 قاچاقچی سابقه دار دستگیر و بیش از 13500 کیلوگرم موادمخدر توسط پلیس پایتخت کشف شد.

به گزارش رکنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس Police فاتب سردار حسین ساجدی نیا، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر عملیات مستمر پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs پایتخت در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون 448 قاچاقچی Smuggler و نزدیک به سه هزار خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 13 تن و 500کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین به روند رو به رشد جمع آوری معتادان متجاهر زن و مرد در این هشت ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در پایتخت اشاره کرد و افزود: با اجرای 193 مرحله طرح دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر؛ تعداد 8 هزار و 600 نفر دستگیر و 11 هزار و 385 معتاد Addicted متجاهر زن و مرد جمع آوری و به کمپ های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری تهران منتقل شدند.
وی، تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده از سوی شهرداری تهران مقرر شده است که این افراد جمع آوری شده پس از طی دوره درمان و بازپروری به جامعه برگردانده شوند.
ساجدی نیا با اشاره به رشد 28 درصدی روند دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 21 درصد افزایش داشته است که این مساله خود نشان از تلاش شبانه روزی پلیس پایتخت در راستای پاسخگویی به یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان تهرانی می باشد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این موضوع که پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همجوار؛ 80 سوداگر مرگی که از اعضاء و سرشاخه های اصلی قاچاق Contraband مواد مخدر در کشور بودند را دستگیر کرده است، اظهار کرد: در این عملیات های مشترک نیز 2 هزار و 933 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و ضروری را به سامانه 110 اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با حضور به موقع در محل حادثه Incident بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

 

کدخبر: 228707 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟