دستگیری گردانندگان باند مخوف مواد مخدر در فلاح تهران+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد بخشنده دراین باره گفت: از مدتی قبل و در جریان تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پایگاه ششم پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs تهران بزرگ، مشخص شد که سه قاچاقچی Smuggler حرفه ای مواد افیونی ضمن تشکیل یک باند اقدام به توزیع مواد در محدوده های فلاح و ابوذر کرده اند و اقدام آنان نارضایتی و شکایت شماری از شهروندان و ساکنان محله را نیز به دنبال داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به تحقیقات تکمیلی مأموران و اطمینان از صحت و سقم ماجرا افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی دستور بازداشت این سه نفر و همچنین بازرسی از منزل آنان را دریافت کردند و تیمهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.
وی با بیان اینکه مأموران اقدام به شناسایی سردسته این باند کردند، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سرکرده این باند به تازگی مقادیری مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به مخفیگاهشان در خیابان بریانک را دارند تا پس از بسته بندی آن را میان جوانان توزیع کنند.
بخشنده با اشاره به اعزام تیم های عملیاتی به مخفیگاه این افراد، اظهارکرد: مأموران پس از چندین ساعت کنترل نامحسوس محل، سرکرده باند را حین خروج از منزل مشاهده کرده و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهم گفت: در بازرسی های انجام شده از محل، 155 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و همراه متهم به مقر انتظامی انتقال داده شد.
وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، تصریح کرد: این فرد در جریان بازجویی های پلیسی دو همدست دیگرش را نیز به مأموران معرفی کرد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی این افراد نیز در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، هر سه متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تحت بازجویی قرار گرفته و بهجرم Crime خود مبنی بر قاچاق Contraband و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

کیفرخواست قطع دست برای دزدعنکبوتی شمال تهران+عکس

اقدام وقیحانه 3 دزد مسلح با زن و شوهر در مقابل چشمان کودک 7 ساله + عکس

زنان و دختران کارمند در دام شیطانی دکتر قلابی

این زن و شوهر قرار گذاشتن 25 سال بعد طلاق بگیرند / توافق عجیب تازه عروس و داماد +عکس دادگاه خانواده

اقدام زشت یک گورکن با جسد فریزی شده یک دختر جوان

بازیگر مشهور سینما بعد از 11 سال هنوز برای این دختر کادوی تولد میفرستد! +عکس

بازیگر زن 38 ساله ایرانی باردار شد +عکس جدید

فرار خواننده زن مشهور از چنگ گروگانگیران +عکس و شرح ماجرا

 

کدخبر: 227872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟