72 درصد متهمان دستگیر شده در آبادان متاهل هستند

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ششمین روزهفته ناجا در گفتگو اختصاصی با سایت رکنا از کاهش چشمگیر سرقت در6 ماه نخست سال خبرداد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده در این باره گفت : نزدیک به 90 درصد جرایم درآبادان منجرب به کشف می گردد که در 6 ماه نخست سال 50 درصد ازدستگیر شدگان را سارقان ، 13 درصد مرتبط به موادمخدر و37 درصد دیگرمرتبط به انواع جرایم دیگر را تشکیل داده اند که از میان دستگیر شدگان 28 درصد مجرد و 72 درصد از مجرمان متاهل هستند.

سرهنگ تقی زاده در خصوص میانگین سنی مجرماخنیز گفت: 19 درصد این افراد زیر24سال و 74 درصد نیز بین سن های 25 تا40 سال و تنها درصد آنها بالای 40 سال هستند 2 باقی بالای 40سال سن هستند.

فرمانده شهر آبادان ادامه داد: 85 درصد از افراد دستگیر شده بیکار و تنها 15 درصد از آنها شاعل هستند که اکثر آنها نیز دارای شغل های کاذب و کم در آمد هستند.

وی ادامه داد: تقریبا 65 درصد ازدستگیرشدگان سابقه دار هستند، یعنی تکرار جرم و افرادی که اززندان آزادمیشوند به دلیل اینکه جامعه أنها رانمی پذیرد دوباره به دنیای خلاف بازمیگردند .

سرهنگ تقی زاده در پایان گفت: شایدعمده دلیل اینکه این افراد پس از آزاد شدن بازهم به دنیای خلاف بازمی گردند نبودشغل وکسب درآمد برای تامین هزینه های زندگی مجرمان است.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟