انهدام باند جاعلان و کلاهبرداران میلیاردی در کرمان / 6 عضو اصلی باند دستگیر شدند

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان درگفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری اعضای باند جاعلان و کلاهبرداران میلیاردی در کرمان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وصول گزارشاتی مشخص شد این افراد با ساختن اسناد غیر واقعی املاک ایرانیانی که در خارج از کشور اقامت و تابعیت دارند را شناسایی و این املاک را به فروش می‌رسانند.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان با بیان اینکه این مهم به صورت ویژه در دستور کار بازپرسی شعبه سوم دادسرای کرمان قرار گرفت، خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد چندین نفر در پوشش موسسه حقوقی با شناسایی املاکی که صاحبشان به عللی از کشور خارج شده‌اند با سندسازی و جعل احکام قضایی و اداری و با همکاری و همدستی یک بنگاه معاملاتی که مرتبط با فعالیت این افراد بوده زمین‌های مسکونی واقع شده در شهر کرمان را با قیمت‌های گزافی به فروش می‌رساندند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان در ادامه گفت: در این رابطه تاکنون 6 نفر از متهمین اصلی و محوری شناسایی و دستگیر شده‌اند و تحقیقات از آنان جهت دستگیری سایر دست اندرکاران و مرتبطین ادامه دارد.

دادخدا سالاری بیان کرد : در بازرسی از محل کار متهمان ده‌ها سند جعلی،اسناد و احکام اداری مجعول کشف، توقیف و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه پلمب محل کار و فعالیت مجرمانه متهمین از جمله موسسه حقوقی و بنگاه معاملاتی املاک نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: متهمین باند مذکور از این طریق میلیاردها ریال مال نامشروع تحصیل کرده و فقط در یک مورد از چندین موارد مجرمانه خود یک قطعه از املاک را با جعل و سند سازی و با کلاهبرداری به قیمت پانزده میلیارد ریال به فردی به فروش رسانده و منتقل کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

حمله سگ هار به کودک 7ساله گلستانی

کار زشت نوعرس با داماد در ماه عسل

سوسن پرده از آزار و اذیت های رییس پولدارش با خود و نسترن برداشت

مرد میانسال مزاحم دختر خاله اش را در ملاعام کشت

قربانی 6 ساله تیراندازی مدرسه ابتدایی جان باخت

 

ممنوع التصویری نگار میرسعید مجری شبکه یک که فقط زمان حضور در تلویزیون چادری بود +عکس

بازیگر ایرانی درکنار اسطوره سرشناس بازیگری سینمای هالیوود! + عکس

تیپ بازیگر زن ایرانی در خیابان های تورنتوی کانادا +عکس

 

کدخبر: 226000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟