خاطره اعتراف کرد که در خانه مجردی محمد او را کشته است! + عکس

به گزارش رکنا، رسیگی به این پرونده از هفتم مرداد به دنبال کشته شدن پسر 30 ساله ای به نام محمد در خانه اش در شادآباد در دستور کار پلیس قرار گرفت.
دختر 27 ای به نام خاطره که میهمان خانه محمد بود به پلیس گفت: دو مرد نقابدار به خانه محمد آمدند و پس از کشتن او گریختند.ادر حالی که مشخص بود این دختر دروغ می گوید او لب به اعتراف گشود و گفت: پدر و مادرم از هم جدا شدند و من زندگی نابسامانی داشتم. به همین خاطر به دام اعتیاد افتادم. بیشتر اوقات به خانه محمد می‌رفتم و از او مواد می‌گرفتم اما آخرین وقتی به خانه او رفتم حال طبیعی نداشت.

او می‌خواست مرا آزار بدهد .او که مشروب خورده بود با شوکر مرا تهدید کرد . من هم برای دفاع از خودم با کارد آشپزخانه یک ضربه به گردنش زد و به دروغ گفتم دو مرد نقابدار به محمد حمله کرده اند.
این دخترپای میز محاکمه ایستاد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده از اتهام قتل عمد تبرئه و به خاطر اعتقاد به مهدورالدم بودن مقتول به پرداخت دیه، 8 سال زندان و 80 ضربه شلاق محکوم شد. حکم در دیوان عالی کشور تایید شده بود که خاطره درخواست اعسار از پرداخت دیه را مطرح کرد و گفت:توان پرداخت دیه را ندارد و تقاضا می کند تا دیه را قسطی بپردازد.
به گزارش رکنا، این درخواست از سوی قضات دادگاه پذیرفته شد و قضات دادگاه حکم دادند تا خاطره 50 میلیون تومان را نقدی و مابقی را به صورت قسطی به اولیای دم بپردازد.
اما این حکم با اعتراض اولیای دم در دیوان عالی کشور تایید نشد و خاطره بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استا ن تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه پدر قربانی روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: قبل از صدور حکم برای خاطره پدربزرگ او با من و همسرم تماس گرفت واز ما خواست تا با دریافت دیه 300 میلیونی اعلام گذشت کنیم. اما پدربزرگ او به خاطر کهولت سن جان سپرد. بعد از آن ماجرا بارهای مادربزرگ خاطره با ما تماس گرفت و گفت چند واحد آپارتمانی دارد که آنها را به نام ما می زند تا رضایت بدهیم اما حالا و بعد از صدور حکم تبرئه خاطره از اتهام قتل عمد او ادعا می کند حتی نمی تواند مبلغ دیه هم بپردازد.
سپس خاطره گفت: بعد از این ماجرا خانواده ام مرا رها کردند. من توان پرداخت دیه را به صورت کامل ندارم.از دوستان و اشنایان مبلغ 50 میلیون ومان قرض گرفته ام و به انها قول داده ام بعد از آزادی از زندان کار کنم و قرضم را پس بدهم.
حالا از هیات قضایی تقاضا دارم درخواست اعسار مرا بپذیرند و با پرداخت قسطی دیه به اولیای دم موافقت کنند.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا بار دیگر درخواست تقسیط دیه را که از سوی خاطره مطرح شده است بررسی کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 87967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟