مادر پای چوبه دار قاتل پسرش نرفت / علی باید پشت میله ها زندان بپوسد!

براساس اوراق پرونده، 21 فروردین سال 84 مأموران پلیس Police در جریان یک جنایت Crime خانوادگی قرار گرفتند و پی بردند مرد جوانی به نام «علی» با ضربات چاقو برادرش «حسین» را از پا درآورده است.

از آنجا که متهم به قتل Murder در صحنه جنایت حضور داشت از سوی مأموران بازداشت شد و به قتل برادر کوچکش اعتراف کرد.

محاکمه علی در شعبه 74 دادگاه کیفری به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و چهار مستشار این دادگاه آغاز شد و مادر قربانی برای پسرش تقاضای قصاص کرد. دادگاه نیز حکم قصاص علی را صادر و دیوانعالی کشور نیز این حکم را تأیید کرد تا اینکه پرونده برای اجرای حکم مجازات اعدام execution در اختیار شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت اما مادر حاضر نشد در مراسم قصاص پسرش شرکت کند و در نتیجه حکم اجرا نشد.

سرانجام جوان محکوم پس از 11 سال زندان Prison از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری فراخوانده شد تا از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شود.

علی به قضات عالیرتبه گفت:‌ چند سالی بود که با برادرم حسین اختلاف داشتم. او مشکل روحی و روانی داشت و دارو مصرف نمی‌کرد. بنابراین مادرم مجبور بود از حسین مراقبت کند در حالی که همواره با آزارهای او روبه‌رو بود.

به خاطر آزارهایی که حسین به افراد خانواده وارد می‌آورد همه مستأصل شده بودند که با این بیمار روانی چه کنند تا اینکه روز حادثه Incident به خانه مادرم رفتم و بین من و حسین مشاجره لفظی بالا گرفت. من هم در اتاق را بستم و با کارد میوه‌خوری به جان برادرم افتادم و وقتی به خود آمدم دیدم او را کشته‌‌ام!

اکنون بشدت پشیمان هستم و بارها از مادرم تقاضای عفو و بخشش کرده‌ام ولی مادرم می‌گوید اعدامم نمی‌کند و باید پشت میله‌های زندان بپوسی!

باور کنید این 11 سال حسابی تنبیه شده‌ام و بشدت پشیمانم.

در پایان جلسه محاکمه سه قاضی جنایی با هم وارد شور شده و علی را از جنبه عمومی جرم با محاسبه ایام بازداشتی به 10 سال زندان محکوم کردند.

طبق ماده 429 قانون Law مجازات اسلامی نیز برای آزادی Freedom وی قرار تأمین 300 میلیون تومانی صادر شد اما از‌آنجا که او کسی را ندارد تا برایش وثیقه بگذارد با وجود تحمل 11 سال زندان (‌یک سال بیشتر از آنچه که دادگاه برایش در نظر گرفته) دوباره به زندان بازگردانده شد تا کسی برای تأمین قرارش اعلام آمادگی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فرار داماد از دست نوعروس 60 روزه / پرونده عجیب در تهران

آزار و اذیت وحشیانه خانم معلم از سوی شوهر آنلاین + عکس

گفتگوی خبرنگار جنایی با قاتل بی رحم دانش آموز 10 ساله مشهدی + عکس

پزشکی که با جسد دختر جوان در سردخانه بیمارستان می خوابید!

رویا با شاگرد پدرش ارتباط پنهانی داشت! / وقتی پدرم فهمید!

راز شوم کمد اتاق خواب یک زن و شوهر / + عکس

پرونده 5 اسیدپاشی پی در پی در تبریز + عکس

ناهید 14 ساله: در حالت خماری همه چیزم را به دوست پسرم باختم! / کفتگوی تکاندهنده

دامادمان را مجبور به طلاق خواهرم کردم تا با من ارتباط پنهانی داشته باشد!

تجاوز مرد شیطان صفت به جسد دختر 23 ساله + عکس

قاتل بی رحم چشم 2 قربانی را از حدقه در آورد / این مرد به اعدام محکوم شد

جسد بدون لباس دختر 17 ساله در اتاق خواب پدرش بود + عکس

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه 2 نوجوان آبادانی

کدخبر: 86681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟