پایان وحشت 60 زن از مرد شیاد در دزفول / زورگیری و اخاذی شگرد این مرد کلاهبردار بود

 به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وصول چندین فقره حکم جلب و پرونده قضایی مبنی بر فعالیت فردی کلاهبردار و زورگیر حرفه ای موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این فرد از اعتماد عمومی سوء استفاده و در پوشش فرد خیر اقدام به فریب زنان، تحصیل مال نامشروع و اخاذی بیش از ۱۰ میلیارد ریال کرده بود.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اینکه این متهم از سال ۹۷ تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی بوده است، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری کلانتری ۱۹ دزفول پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و روش‌های فنی پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: این فرد از حدود ۶۰ نفر مالباخته خانم چندین میلیارد تومان وجه نقد، مقادیر زیادی طلاجات و سکه از طریق کلاهبرداری، اخاذی و زورگیری به صورت نامشروع کسب کرده است.

گراوندی ضمن اشاره به اعتراف متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اظهارداشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و از آن طریق به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانه زندان شد.

کدخبر: 815494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟