پایان 19 روز اسارت 2 جوان در شکنجه گاه گروگانگیران مسلح در سیستان و بلوچستان / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، مرتضی جوکار، جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، امروز در زاهدان اظهار کرد: در تاریخ 3 مردادماه سال جاری در پی گزارش یک فقره سرقت مسلحانه کامیون باری و گروگان گیری راننده و کمک راننده،در یکی از محلات شهرستان "دلگان"، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان وشهرستان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری وی و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی‌ اظهارات و شاهدان عینی، مشخص شد،خودروی کامیون اسکانیا تریلی حاوی کود مرغ به سمت شهرستان ایرانشهر در حال حرکت بوده که درمحور مواصلاتی شهرستان ایرانشهر توسط افراد ناشناس مسلح سرقت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

جانشین انتظامی پلیس استان تصریح کرد؛ برابر بررسی و تحقیقات پلیسی و اطلاع واصله از منابع و مخبرین محلی مشخص شد خودروی ربوده شده دریکی از روستا های حوزه پاسگاه "چاه علی" شهرستان دلگان رویت و پس از هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی و در یک عملیات پلیسی خودروسرقتی کشف شد.

جوکار افزود:  همچنین درادامه این عملیات پلیس موفق به نجات جان 2 جوان ربوده شده پس از 19 روز اسارت از چنگال گروگان ها شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید به برخورد قاطعانه پلیس با اخلالگران امنیت عمومی خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد که با سرنخهای بدست آمده به زودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

کدخبر: 815310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟