زنان تهرانی بی هوش می شدند ! / نقشه شوم یک مرد با چهره ای مهربانانه !

به گزارش رکنا،  سرهنگ "جلیل موقوفه ای"اظهار داشت: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان به یک روش خاص که متهم با طرح دوستی و بی هوش کردن آنان با خوردن نوشیدنی اموال شان را سرقت می کرد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری 140 باغ فیض بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهم را شناسایی کردند افزود: ماموران حین گشت زنی در محله باغ فیض وی را با همان مشخصات مشاهده که در حال صحبت و اجرای سناریوی سرقت با همان روش می باشد که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم غافلگیر و دستگیر شد و در بررسی اولیه از داخل کیفش یک زنجیر طلا و یک عدد ساعت مچی زنانه کشف شد .

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 32 ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت به روش بی هوش کردن و سرقت اشیاء قیمتی سوژه ها معترف که تا کنون 3 مال باخته شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 812910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟