پایان وحشت آفرینی مرد مسلح در اینستاگرام / پلیس کرمانشاه وارد عمل شد

به گزارش رکنا،  سرهنگ علی عباسی کسانی گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتا شهرستان روانسر با صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که حاوی محتوا‌هایی مبنی بر قدرت‌نمایی‌ و انتشار تصاویری از سلاح گرم توسط شخصی در فضای مجازی بود، در همین زمینه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات تخصصی و فنی انجام‌شده توسط کارشناسان این پلیس و استخراج مستندات لازم و ادله دیجیتال، عامل نگهداری و انتشار تصاویر سلاح گرم مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ کسانی گفت: کارشناسان پلیس فتا روانسر با هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم را دستگیر و تعدادی سلاح گرم غیرمجاز نیز از وی کشف و توقیف گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فضای مجازی جایی برای شرارت مجرمین نیست، تأکید کرد: هر کس به هر بهانه و وسیله‌ای به قصد قدرت نمایی و با ایجاد رعب و وحشت بخواهد امنیت و آرامش مردم را در فضای حقیقی و یا مجازی خدشه‌دار کند مطمئناً با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه از عموم شهروندان خواست: برای ارتباط و ارسال درخواست‌های خود تنها از راه‌های ارتباطی اعلامی در رسانه‌های معتبر استفاده کنند و هرگونه موارد مشکوک در خصوص جرائم حوزه سایبری را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

 

کدخبر: 812561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟