بازداشت دزدانی که هدفشان فقط سیگار بود / در تهران دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سردار "حمید هداوند" در توضیح این خبر بیان داشت: 15 خرداد ماه در پی وقوع سرقت به عنف از انبار نگهداری کالا واقع در خیابان "فدائیان اسلام"، بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه نهم پلیس آگاهی این فرماندهی در محل سرقت حاضر شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شده سارقان ، 6 نفر بوده و  با بستن دست و پای نگهبان انبار و  استفاده از 2 دستگاه خودروی خاور و نیسان که در انبار مستقر بوده  700 کارتن سیگار به ارزش 90 میلیارد ریال به همراه دی وی آر دوربین های مداربسته انبار را سرقت و متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان  کرد: با کشف سرنخ به جای مانده از صحنه جرم، هویت سرکرده باند و 3 تن از سارقان شناسایی شد.

جانشین پلیس تهران ادامه داد: مخفیگاه اعضا در تهران شناسایی و در 3 عملیات مستقل دستگیر شدند همچنین با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سرکرده باند در "پاکدشت" شناسایی و با اخذ نیابت قضائی متهم که قصد فروش 50 کارتن سیگار را داشت دستگیر و با توقیف اموال مکشوفه به پایگاه نهم پلیس آگاهی  انتقال یافت.

دستگیری 2 سارق متواری

سردار هداوند اظهار داشت: سرکرده باند ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اظهار داشت، 600 کارتن سیگار خارجی  را با اجاره کردن انباری در "ورامین" دپو کرده است و الباقی سیگارها را در اختیار  2 سارق دیگر از بابت قدرالسهم سرقت قرار داده است و آنها با فروختن سیگارهای سرقتی 2 دستگاه خودروی سواری دنا و 405  خریداری و به غرب کشور گریخته اند.

این مقام ارشد انتظامی به کشف سایر اموال به سرقت رفته  در ورامین اشاره کرد و  در ادامه گفت: هر 2 سارق متواری نیز در غرب کشور در یک عملیات ضربتی دستگیر و خودروهای خریداری شده نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، اعضای این باند به 2 فقره سرقت مشابه دیگر از انبارهای بزرگ کالا در محدوده "شورآباد" شامل: 154 دستگاه کولر گازی و  تعداد 81 دستگاه LCD در مجموع به ارزش 60 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سردار هداوند در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات تکمیلی برای  کشف سایر  اموال مسروقه در دست اقدام می باشد.

کدخبر: 811392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟