جنجال فیلم مواد کشیدن 2 کودک در بومهن / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "بهزاد عبدیان " اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، و مشاهده کلیپی با استعمال مواد مخدر توسط دو کودک برخورد کردند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفیگاه متهم در شهر بومهن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، وی را دستگیر کردند.

سرهنگ "عبدیان " گفت:با هوشیاری عوامل پلیس فتای شهرستان ضمن جلوگیری از انتشار فیلم به صورت گسترده در فضای مجازی متهم نیز دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شد و همچنین اذعان داشت ،تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری ، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد، جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

این مقام مسئول به هموطنان توصیه کرد: بارعایت هنجارها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتواهای خود را پالایش کرده و چنانچه درگذشته همچنین محتوایی منتشر کرده‌اند، حذف کنند و در تایید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را به عمل‌آورند.

فرمانده انتظامی پردیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم صورت پذیرد.

کدخبر: 810622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟