صاحب اسکلت زنانه در شهرک نفت تهران را می شناسید؟ /  نوع لباس هایش تنها سرنخ است!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت یک بامداد امروز 9 مرداد، گزارش کشف جسد یک زن جوان در خیابان لاوان شهرک نفت تهران به ماموران کلانتری قائم مخابره شد.

بلافاصله کارآگاهان اداره آگاهی و محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه قتل برای رسیدگی به موضوع در صحنه قتل حاضر شدند.

بررسی ها نشان می داد که از مدتی قبل اهالی یک ساختمان 5 طبقه از بوی تعفن شکایت داشتند.آنها گمان می کردند که شاید لاشه یک حیوان در میان بوته های انبوه شمشاد جلوی ساختمان افتاده باشد.برای همین فردی را برای تمیز کردن بوته ها آورده بودند اما چیزی پیدا نشد و هم چنان بوی تعفن ادامه داشت.

تا اینکه شب گذشته یکی از همسایه ها که از بوی بد به شدت کلافه شده بود روی پشت بام خانه رفت و عزم خود را جزم کرد که بتواند عامل این بو را پیدا کند.از ارتفاع بالا نور چراغ قوه را پایین انداخت.یکدفعه چشمش به چند تکه استخوان افتاد که در زمین متروکه کنار ساختمان بود.به این ترتیب جسد یک زن که نایلون پیچ شده بود کشف شد.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که جسد متعلق به زنی حدودا 20 تا 35 ساله بوده که به دلیل گذشت زمان زیادی از قتل دچار فساد نعشی شده بود و شاید بخشی از بقایای جسد را حیوانات خورده باشند.6 تکه استخوان این زن شامل دو تکه استوان جمجمه و چند استخوان دیگر در نایلون کشف شد.

این زن مانتو سفید و شال مشکی بر تن داشت.روی لباس او بقایای آثار ضرب و جرح دیده نمی شد و برای همین احتمال می رود که او خفه شده باشد.

با توجه به اینکه جسد داخل نایلون پیچیده شده ، فرضیه به قتل رسیدن این دختر جوان قوت گرفت.بازپرس پرونده دستور بررسی پرونده های اعلام مفقودی را صادر کرد.

رسیدگی به پرونده برای یافتن روشن شدن ابعاد پنهان پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 809814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟