دزدان میلیاردر تهرانی پشت میله های زندان آب خنک می خوردند !

به گزارش رکنا، سردار " حمید هداوند" در این خصوص  بیان داشت: اردیبهشت ماه امسال شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان چند فقره سرقت منزل به کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که در  رصد های پلیسی به دست آمد، اعضای 2 باند سارقان منزل با همکاری یکدیگر در اکیپ های 2 الی 6 نفره سرقت ها را انجام داده اند.

وی عنوان کرد: با تلاش همکارانم سر کرده این 2 باند شناسایی و در ادامه با شناسایی مخفیگاهشان آنان هر 6 سارق اعضای اعضای این 2 باند  در عملیات های منسجم پلیسی دستگیر شدند.

جانشین پلیس تهران ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به 7 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و اظهار کردند با شیوه های مختلفی از قبیل پنجره رویی؛ توپی زنی با استفاده از خودرو های پلاک مخدوش سرقت ها را  مرتکب شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تعدادی از اموال به سرقت رفته از مخفیگاه متهمان کشف و مالکان این اموال شناسایی شده است ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را 50 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رئیس  پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با دستگیری اعضای هر دو باند و تکمیل تحقیقات پلیسی،  متهمان به دادسرا اعزام و با  دستور قضائی  روانه زندان شدند.

کدخبر: 809794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟