راز سیاه دکه مرموز در مشهد فاش شد / هیچ چیز برای فروش نداشت!

به گزارش رکنا، ماجرا نه تنها کمی بودار بود، بلکه شهروندان به خاطر رفت و آمد افراد مشخصی به این دکان همه چیز ندار به دیده شک به صاحبان این واحد صنفی نگاه می کردند. اما ماجرا از جایی به بعد مشکوک تر شد. به حجم تردد معتادان متجاهر و کارتن خواب در محل افزوده شده بود و بیشتر این افراد نیز همچون زنبورهایی که گرد کندویشان پرواز می کنند، حوالی همان دکان مشکوک می پلکیدند. بالا رفتن حساسیت ها منجر به شکایت شهروندان از گردانندگان این مغازه به پلیس 110شد. افراد در تماس با پلیس مدعی بودند که در این مغازه به جای فروش جنس به مردم، جنس به معتادان فروخته می شود.

اعلام چندین گزارش پی درپی از سوی اهالی این محله در دل بولوار توس به مرکز فوریت های پلیسی 110، با دستور سرهنگ حسین دهقان پور، فرمانده انتظامی مشهد ، مأموران کلانتری معراج مشهد مأموریت یافتند تا با ورود آگاهانه به این پرونده رسیدگی کنند.

مأموران با دریافت آدرس و مشخصات واحد صنفی به ظاهر مجاز، تحقیقات میدانی گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند.

استفاده ی  افسران از کنترل نامحسوس 

افسران دایره مبارزه با موادمخدر کلانتری معراج با کنترل نامحسوس متوجه شدند که ظن هم محله ای ها بیراه هم نبوده و عده ای سودجو با پوشش واحدصنفی مجاز، اقدام به خرده فروشی موادمخدر کرده اند.

مأموران با جمع آوری مستندات و ادله کافی درباره خرده فروشی موادمخدر که رد پای مالکان این مغازه در آن واضح بود، این اطلاعات را در اختیار مقام قضایی قرار دادند و پس از دریافت مجوزهای قضایی، وارد مرحله عملیاتی این پرونده شدند.

مأموران در عملیاتی ضربتی و قاطعانه پس از ورود به این دکان راز سیاهی از آن بیرون کشیدند و هم زمان 70بسته کوچک حشیش به وزن 70گرم که آماده توزیع بود را کشف کردند.

اما این تمام ماجرا نبود و مأموران کلانتری معراج با کارهای گسترده اطلاعاتی توانستند واحد صنفی دیگری را در این منطقه شناسایی کنند که فردی این واحد را تبدیل به پاتوقی برای فروش موادمخدر کرده بود.

مأموران با ورود به این دکان هم زمان با دستگیری یک متهم موفق به کشف 30بسته کوچک ماده مخدر شیره و 60بسته تریاک آماده توزیع شدند. در مجموع از این واحد نیز 200گرم موادمخدر کشف شد. این مکان ها با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

کدخبر: 806386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟