قتل پسر جوان در قهوه خانه بخاطر 900 هزار تومان! / ادعا عجیب قاتل جوان تهرانی در دادگاه

به گزارش رکنا، بررسی های اولیه حاکی از این بود که مقتول در جریان نزاع دسته جمعی به قتل رسیده است و با تحقیقات به عمل آمده، شرکت کنندگان در نزاع شناسایی و دستگیر شدند.

مطابق اظهارات آنها و همچنین ادله موجود،جوانی که در قهوه خانه کار می کرد به نام احمد متهم به قتل شناخته شد اما در تمام مراحل رسیدگی به پرونده اتهام خود را انکار کرد.

متهم به زودی پای میز محاکمه خواهد رفت

متهم به قتل در اظهارات خود گفت:" مدتی قبل مبلغ ۹۰۰ هزار تومان از دوستم به نام افشین قرض کرده بودم. چند بار برای گرفتن طلب به قهوه خانه مراجعه کرد اما من به او گفتم که وقتی یک بار از دستگاه کارتخوان مغازه ما استفاده کرد، طلب را با او تسویه کردم و دیگر حساب و کتابی با هم نداریم.با این حال افشین زیر بار نمی رفت. روز حادثه به همراه برادرش به قهوه خانه آمد و درگیر شدیم. وقتی دعوا بالا گرفت، دوستانمان به طرفداری وارد درگیری شدند. همان ابتدای درگیری،با ضربه ای که به من وارد شد بیهوش شدم و دیگر متوجه جریان دعوا نبودم.زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم برادر افشین به قتل رسیده است."

بر خلاف انکار متهم، با توجه به مدارک و ادله موجود، احمد متهم به قتل برادر افشین شد و پرونده با کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرا به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

متهم به زودی برای دفاع از اتهام انتسابی پای میز محاکمه خواهد رفت.

کدخبر: 805930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟