دزد خانه های یوسف آباد از بالای دیوار به آغوش قانون پرید / پلیس دزد حرفه ای را غافلگیر کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ " جلیل موقوفه ای " در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سارقان در منزلی در محله " یوسف اباد " سریعا عملیات کلانتری این محل جهت بررسی موضوع به نشانی اعلامی  اعزام شدند.

وی  افزود: ماموران با حضور در محل طرح مهار سارقان را عملیاتی  و متهمان که با روئیت ماموران از دیوار به داخل کوچه پریده و متواری شدند که در یک تعقیب و گریز یکی از سارقان زمین گیر و دستگیر شد و در بررسی بیشتر خودرو سارقان که کمی بالاتر از منزل پارک شده بود  تعدادی لوازم سرقتی که از منزل سرقت کرده بودند از جمله هارد کامپیوتر، لب تاپ، تلفن همراه ، اشیاء قیمتی و ... کشف شد.

سارق: از خالی بودن خانه مطمئن بودم

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت از منزل  با همکاری همدستش  اعتراف و اظهار کرد : با اطمینان از  خالی بودن منزل و عدم حضور صاحب خانه در محل سرقت را انجام داده اند.

سرهنگ موقوفه ای در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد خاطر نشان کرد:  در این رابطه مال باخته شناسایی و  متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار  مرجع قضائی قرار گرفت.

کدخبر: 805644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟