فعالیت جمعیت امام علی (ع) غیرقانونی است! / پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شد

به گزارش رکنا، در مورد مسائل حقوقی مطرح شده در رابطه با جمعیت منحله امام علی(ع) ، انحلال آن در دادگاه بدوی صادر شده است و به این رای اعتراض شده و بعد از ارسال به دادگاه تجدید نظر رای عینا تائید شده است و مراتب به وزارت کشور و اداره ثبت کشورها منعکس شده است و اگر این جمعیت فعالیتی انجام دهد غیر قانونی است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درخصوص پرونده نهادهای دامی گفت: این پرونده توسط سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است. بررسی‌ها استمرار دارد و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است که به محض اینکه به مرجع قضایی ارجاع شود بی‌درنگ اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

ستایشی در پاسخ به سوالی در خصوص پیشگیری از تشکیل پرونده‌های مربوط به رمز ارزها گفت: موارد یا از طریق لایحه و یا به صورت طرح از طریق نمایندگان ارائه می‌شود. لایحه مستقلی در این رابطه ارائه نشده است اما در حوزه رمز ارز بانک مرکزی متکفل و متولی است و باید توجهات لازم را در این رابطه داشته باشد. طرح اخلالگران در نظام اقتصادی را داریم که از صحن علنی به کمیسیون حقوقی ارسال شده و ماده‌ای در خصوص رمز ارزها در این طرح مورد توجه قرار گرفته است. جرم انگاری رمز ارزها در این رابطه پیشنهاد شده است و  معاونت حقوقی قوه قضائیه هم در کارگروه‌های مربوط به این مسئله حضور دارد.

 

کدخبر: 805268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟