جوان زابلی خواهر و دامادشان را بی رحمانه کشت / پایان 12 سال زندگی پنهانی

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری امروز در زاهدان اظهار کرد: در مهر ماه سال 1389 در پی قتل مسلحانه زوجی جوان در یکی از محلات شهر زابل بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل که جوانی27 ساله و برادر زن جوان بود شناسایی و مشخص شد این فرد به دلیل اختلافات قبلی بوسیله یک قبضه سلاح کمری اقدام به قتل داماد 35 ساله و خواهر30 ساله خود کرده است و از محل فرار و به مکانی نامعلوم گریخته است.

کارآگاهان پلیس آگاهی درصدد دستگیری قاتل فراری

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که درصدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از زندگی مخفیانه قاتل در شهرستان رفسنجان استان کرمان دست یافته و تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در نهایت با تلاش شبانه روزی خود و با بهره گیری از اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس شهرستان رفسنجان موفق شدند محل اختفاء قاتل را که با استفاده از مدارک هویتی شخصی دیگر در شهرستان مذکور زندگی می کرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ، او را پس از 12 سال فرار  دستگیر و به شهرستان زابل منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 800941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟