مزاحم بی شرم واتساپی مرد همسایه بود!/ در هرمزگان فاش شد!

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان بهمنی رئیس پلیس فتا استان هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: فردی به پلیس فتا استان هرمزگان مراجعه و در شکایتی مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس با انتشار مطالب کذب و توهین آمیز در گروه‌های واتساپی برای وی ایجاد مزاحمت کردند.

وی افزود: بعد از طرح این شکایت پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم شناسایی و به پلیس احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان بیان داشت: متهم ابتدا منکر اتهامش بود ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص شد مجرم که همسایه شاکی است به دلیل کینه و مشکلاتی که قبلا با او داشته اقدام به چنین کاری کرده است.

مزاحمت برای اعضا با ارسال پیامک

بهمنی افزود: کاربران بعضا در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی که از طریق واتساپ برای ارتباط بین همسایگان و جهت مرتفع کردن مشکلات ساختمان ایجاد می‌نمایند با ارسال پیامک و توهین به هم و دیگر همسایگان منجر به و مزاحمت برای سایر اعضاء، اخلال در ساختمان و نظم آن می‌شوند یا بعضا با انتشار پیام‌های شخصی یک دیگر در گروه های اجتماعی من جمله گروه ساختمان در این فضا به نزاع و دعوا باهم می‌پردازند.

وی گفت: از شهروندان خواهشمندیم که در ارتباطات خود مواظب گفتار خود باشند تا از بیان اسرار خانوادگی خود به دیگران ممانعت نموده و صرفاً از گروه ساختمان پیگیری و دنبال مشکلات ساختمان باشند و اگر به‌ هر علتی از مشکلی ایجاد شد از ارسال مطالب توهین آمیز و انتشار مطالب و اسکرین‌های چت در گروه خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: کاربران درصورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

کدخبر: 800471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟