بازداشت دزدان میلیاردی خانه های تهرانی ها / آنها با سراتو به محل سرقت می رفتند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: با وقوع یک فقره سرقت به عنف خانه به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در منطقه سعادت‌آباد توسط ۵ مرد جوان رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۵ مرد جوان با یک خورو سراتو سفید رنگ وارد پارکینگ خانه شدند و پس از محبوس کردن مالباختگان اقدام به سرقت طلا و جواهرات، پول نقد و تابلو فرش‌های نفیس کردند و بلافاصله از صحنه جرم متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با تحقیقات از مالباختگان سرنخ‌هایی از هویت متهمان به دست آوردند.

دستگیری متهمان  و انتقال آن ها به اداره پلیس آگاهی

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم و شناسایی مخفیگاه متهمان، با کسب مجوز‌های لازم قضائی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از متهمان را دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی گفت: کارآگاهان در بررسی‌ها موفق به کشف اموال مسروقه شدند و با رصد‌های اطلاعاتی به وقوع سرقت‌های دیگر در سطح شهر تهران پی بردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده ۲۲۰ میلیارد ریال است، افزود: متهم در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت از خانه‌های تهران اعتراف و اظهار داشت سرقت‌ها با همکاری همدستانش انجام داده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه، مالباختگان با مراجعه به اداره 5 پلیس آگاهی اموال را شناسایی کردند، خاطرنشان کرد، با هماهنگی قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار دارد و دستگیری متهمان دیگر پرونده در دستور کار قرار گرفته است.

کدخبر: 800016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟