تیراندازی مرگبار شرور مسلح به مرد جوان در چابهار / پایان 3 سال فرار

قاتل فراری ، قاتل فراری، قاتل فراری، قاتل فراری، قاتل فراری

به گزارش رکنا ، سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر چابهار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور مأموران در صحنه مردی جوان که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود روئیت و سریعاً به مراکز درمانی منتقل شد. در بررسی و تحقیقات میدانی پلیس عامل تیراندازی که یکی از اشرار و افراد سابقه‌دار شهرستان بود شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات قبلی با سلاح کلاش سمت این فرد شلیک کرده و از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و رعب و وحشت ایجاد شده در محل، تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری این شرور متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش ماموران مخفیگاه وی در یکی از محلات شهرستان شناسایی و متهم طی عملیاتی ضربتی دستگیر شده و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و 12 فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با هرگونه نا امنی تأکید کرد و از خانواده‌ها و به ویژه سران طوایف خواست تا نظارت بیشتری بر رفتار جوانان خود داشته باشند و آنها را از عواقب سخت حمل انواع سلاح گرم و سرد آگاه کنند.

 

کدخبر: 799179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟