بازداشت 4 مرد با 110 کیلو شیشه در تهران / پلیس هوشمندانه اقدام کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بررسی های اطلاعاتی شبانه روزی دریافتند متهمان با تشکیل یک باند پس از خریداری و تهیه مقدار قابل توجهی مواد افیونی از همسایه های شرقی کشور،  روانگردان های تهیه شده را به مخفیگاهی در جنوب پایتخت منتقل و می خواهند اقدام به توزیع گسترده آن کنند.

وی افزود: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و کسب اطلاعات در بررسی های میدانی، سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه و انبار مواد مخدر شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهمان صورت گرفت؛ در نهایت تیم عملیات ویژه پلیس به محل اعزام و ظهر روز گذشته با رعایت جوانب قانونی، ماموران وارد محل شده و متهمان را دستگیر کردند.

دستگیری سوداگران مرگ

وی ادامه داد: با دستگیری چهار متهم و در جست و جوی خانگی، ماموران موفق به کشف 110 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه که در نوع خود از کشفیات کم نظیر پلیس پایتخت در هفته های گذشته به حساب می آید، شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان ضمن تشکر از ماموران پلیس و عوامل دخیل در این پرونده که با زحمات جهادگونه خود ضربه محکمی را بر پیکره غول افیون زدند، اعلام کرد: متاسفانه یکی از مواد مخدرهای بسیار خطرناک و خانمانسوز همین نوع شیشه است که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می تواند استفاده کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در این خصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: از تمام آحاد مردم و به ویژه جوانان عزیز تقاضا داریم به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر و خاصه نوع صنعتی آن همچون شیشه نرفته چرا که هیچ انتهایی جز آسیب و تهدید بسیار جدی جسمی و روانی آن برای مصرف کنندگان، ندارد و قانونگذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سخت و غیرقابل اغماضی وضع کرده است.

کدخبر: 799163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟